איתיחאד אירוויס בחרה במסוף ממן לתפעול טיסות המטען

הזכייה במכרז התקבלה לאחר שהנהלת מסוף המטענים נדרשה לעמוד בסדרה ארוכה של מבדקים בתחום הביטחון, תהליכי העבודה, הכלים התפעוליים ותדירות ההדרכות לעובדים. ערן קוסובר מנהל מסוף המטענים של ממן: לקוח אסטרטגי שעתיד לשנות את סחר המוצרים מהמזרח הרחוק


10:41 ,05.04.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של אמירות אבו דאבי, המפעילה טיסות נוסעים ומטען ל-120 מדינות ברחבי העולם ומנהלת צי של למעלה מ-100 מטוסים, הודיעה כי בחרה במסוף המטענים והניטול של ממן בנתב״ג, לנהל עבורה את הפריקה וההעמסה של מטוסי המטען שתפעיל החברה אל ומהמזרח דרך אבו דאבי.

 

הזכייה במכרז, שנחשב בענף לאסטרטגי וליוקרתי, התקבלה לאחר שהנהלת מסוף המטענים נדרשה לעמוד בסדרה ארוכה של מבדקים בתחום הביטחון, תהליכי העבודה, הכלים התפעוליים ותדירות ההדרכות לעובדים.

 

בהתאם לתנאי המכרז בכוונת החברה להפעיל טיסה דו שבועית לישראל בימים ראשון ורביעי, באמצעות מטוס בואינג 787 דרימליינר רחב גוף. כבר בטיסה הראשונה של איתיחאד לישראל צפוי להגיע מטען במשקל של כ-20 טון המכיל ציוד טכנולוגיה, טקסטיל, ציוד רפואי וחקלאות.

 

לדברי ערן קוסובר מנהל מסוף המטענים של ממן: ״אני מודה לחברת איתיחאד על הבעת האמון בנו. מדובר עבורנו בלקוח אסטרטגי שעתיד לשנות את הסטטוס קוו הקיים בכל הקשור ליבוא וליצוא מוצרים מהמזרח הרחוק. בהתאם לכך ביצענו את כל ההתאמות הנדרשות על מנת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים והייחודיים שהוצבו בפנינו״.

 

עוד מציין קוסובר כי הזכייה במכרז הנוכחי מצטרפת לעוד חברות תעופה ומטען בינלאומית שבחרו לאחרונה במסוף המטענים של ממן לנהל עבורם את כל תחום הפריקה וההעמסה של המטענים״.