ממן: 40 מעובדי מסוף המטענים בנתב״ג חלו בקורונה

במסוף, בו נרשמים כעת עיכובים במסירת מטענים, הופעלה תכנית חירום שתכליתה גיוס עובדים חיצוניים וניתוב עובדים מחברות בת בקבוצה לעבודה במסוף המטענים. בועז צפריר, מנכ״ל קבוצת ממן: ״הכרזנו על תכנית חירום. המסוף יחזור לפעילות מלאה עוד מספר ימים״


11:02 ,17.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת הבדיקות היזומות שמתקיימות מדי יום במסוף המטענים של ממן בנתב״ג נמצאו כ- 40 עובדים מאומתים, שנשלחו לבידוד. כל העובדים שבאו במגע עם אותם עובדים נשלחו אף הם לבידוד בביתם עד להצגת שתי בדיקות שליליות.

 

מקבוצת ממן נמסר כי ״על מנת לשמור על רציפות תפקודית של מסוף המטענים בעת הזאת, הופעלה במסוף תכנית חרום שהוכנה מבעוד מועד שתכליתה גיוס עובדים חיצוניים וניתוב עובדי מקצוע ומנהלה מחברות בת בקבוצה לעבודה במסוף המטענים״.

 

יצוין שמסוף המטענים של ממן נמצא בשיאה של העונה החמה ופועל מסביב לשעון על מנת לפרוק את משלוחי החיסונים שמגיעים לארץ ברכבת אווירית, לפרוק את מכולות מוצרי היבוא שהוזמנו עי הקמעונאים לקראת החגים ובכל אלפי חבילות האי-קומרס המגיעות באמצעות לישראל כדרך שגרה.

 

בעקבות המחסור בעובדים חולים ומאומתים נרשמים עיכובים במסירת מטענים למסוף.

 

לדברי בועז צפריר, מנכ״ל קבוצת ממן: ״הוצאנו מכתב עדכון ללקוחות ואנו פועלים מסביב לשעון על מנת לעמוד בהתחייבויות וביעדים. בנוסף, העמקנו את ההסברה בקרב העובדים על אמצעי הזהירות שיש לנקוט במסגרת העבודה וממשיכים לערוך בדיקות תכופות לכל העובדים במסוף״.