פעילות המטענים של לופטהנזה קרגו ואוסטריאן תתמזג בחודש יולי

שתי החברות ינתבו במשותף את המטענים שלהם דרך נמל התעופה בווינה ויהפכו אותו להאב אירופאי שלישי עבורן. שאול גרימברג, מנהל לופטהנזה קרגו ישראל: המיזוג יחזק אותנו ויעניק לנו גמישות בשירות ובמחירים


00:00 ,25.02.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

שתי החברות ינתבו במשותף את המטענים שלהם דרך נמל התעופה בווינה ויהפכו אותו להאב אירופאי שלישי עבורן. שאול גרימברג, מנהל לופטהנזה קרגו ישראל: המיזוג יחזק אותנו ויעניק לנו גמישות בשירות ובמחירים
 
בהודעה משותפת שיצאה מטעם חברת לופטהנזה קרגו וחברת אוסאטריאן נמסר כי לופטהנזה קרגו ואוסטריאו קרגו ימזגו את פעילותן – מכירות ותפעול החל מה-1 ביולי 2010.
 
במסגרת ההסכם החדש, תתבצע אופטימיזציה של הטסת המטענים דרך נמלי התעופה של פרנקפורט, מינכן ווינה. פעילות ההפצה הגלובלית של שתי החברות תמוזג ותתקיים התאמה בין המוצרים המוצעים ללקוחות וכן תהליכי התפעול של פעילות שתי החברות.
 
בעתיד, שתי החברות ינתבו במשותף את המטענים שלהם דרך נמל התעופה בווינה ויגבירו את תדירות הטיסות. שתי החברות אף יבצעו אינטגרציה בפעילויות הניטול במטענים וההפצה באוסטריה. בכל שאר המדינות בעולם, יאוחדו פעילויות החברות תחת פעילותה של חברת לופטהנזה קרגו.
 
מנכ"ל ויו"ר לופטהנזה קרגו, קרסן ספור, ציין כי "נמל התעופה בווינה ייהפך להאב אירופאי מרכזי עבור לופטהנזה קרגו באוסטריה ויהיה דומה בחשיבותו לנמלי התעופה שלנו בגרמניה – פרנקפורט ומינכן. הודות לרשת היעדים המצוינת של אוסטריאן, לקוחות לופטהנזה קרגו יוכלו ליהנות ולהגיע ליעדים בכל פינות העולם".
 
מנהל הסחר של אוסטריאן ציין כי "המיזוג מציין צעד נוסף בארגון מחדש של חברת אוסטריאן. עסקי הובלת המטענים שלנו יפיקו תועלת מהמבנה החדש. הדבר יוזיל את עלויות התפעול שלנו וישפר את המוצרים שנציע ללקוחות. במקביל, נוכל לספק ללקוחות שלנו עם רשת בינלאומית ומבחר מוצרים נרחב".
 
שאול גרימברג, מנהל המטענים של לופטהנזה קרגו בישראל, ציין בשיחה עם מערכת PORT2PORT כי משמעות המיזוג עבור הלקוחות בישראל היא הרחבת השירות שהחברה תעניק ללקוחותיה, וזאת עם צירופו של האב אירופאי שלישי נוסף בוינה לרשימת יעדי החברה. מבחינת מעשית, ציין גרימברג, משמעות המיזוג היא שכל פעילות המכירה והתפעול תיעשה על ידי חברת לופטהזנה וכי המערכות השונות התפעוליות השונות יאוחדו תחת המערכת של חברת לופטהנזה כך ששטרי המטען יצאו כולם תחת חברת לופטהנזה קרגו.
 
גרימברג ציין כי המיזוג הצפוי מחזק את החברה, מרחיב את יכולתה התפעולית ואף מעניק לה גמישות רבה יותר בשינוע המטענים דרך ההאבים השונים ובמחירים שהיא תציע ללקוחות. הוא ציין כי לאוסטריאן יתרון בהובלה האווירית למזרח אירופה שכן חברת אוסטריאן ידועה בפעילותה הבולטת באזור וזאת הודות לרשת התובלה היבשתית המסועפת שהקימה באזור.
 
גרימברג העריך בנוסף כי עם כניסתם לשימוש של שני מטוסי בואינג 767 רחבי גוף לפעילותה של חברת אוסטריאן בישראל החל מחודש מאי הקרוב, נתח השוק של לופטהנזה קרגו בישראל יעמוד על כ-8%.