רש״ת: תרגיל הרצה משותף עם חיל האוויר בנמל התעופה רמון

במסגרת התרגיל יתרגלו הטייסות יחד עם יחידות נמל התעופה פעילות תעופתית אווירית הכוללת נחיתות, המראות ואת ממשקי הפעילות בשטח המבצעי אל מול מגדל הפיקוח בנמל התעופה רמון


11:20 ,30.07.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

היום, יום שני, בין השעות 15:45 ועד 18:45 יתקיים תרגיל הרצה בנמל התעופה רמון בהשתתפות מטוסי חיל האוויר. במסגרת התרגיל ישתתפו שתי טייסות תובלה של חיל האוויר טייסת 120 עם מטוס הראם וטייסת 100 עם מטוס הצופית. 

 

במסגרת התרגיל יתרגלו הטייסות יחד עם יחידות נמל התעופה פעילות תעופתית אווירית הכוללת נחיתות, המראות, הקפות, כניסה בהסעה לרחבות החנייה, דחיפה וגרירה של מטוס ואת ממשקי הפעילות התעופתית בשטח המבצעי אל מול מגדל הפיקוח בנמל התעופה רמון.

 

״נחיתה ראשונה בשדה תעופה חדש תמיד מרגשת״, כך אמר הבוקר אל״מ במיל׳ אודי בר עוז, סמנכ״ל מבצעים ברש״ת וטייס מילואים בחיל האוויר. ״היום מבחינתי זה הוא יום מיוחד, עבורי נחיתה ראשונה בשדה תעופה חדש שאני שותף בתכנונו, הקמתו וניהולו במסגרת תפקידי כסמנכ״ל מבצעים ברשות שדות התעופה היא מרגשת שבעתיים. עבורי, כמפקד וטייס בחיל האוויר לנחות עם מטוס שסמל חיל האוויר על זנבו ואקרא בקשר ׳למגדל רמון׳ זו התגשמות של חלום״, אמר בר עוז. 

 

מרשות שדות התעופה נמסר כי בשעת התרגיל ובין השעות 14:30-19:00 לא תתקיים פעילות של טיסות מסחריות בשדה התעופה באילת. כמו כן נמסר כי התרגיל הינו תרגיל ללא צופים ואורחים.

 

נזכיר כי לפני כשבוע בוצעה ברמון טיסת ההסמכה הראשונה עם נחיתת מטוס ארקיע, והוסר הלוט מעל שלט נמל התעופה הבינלאומי רמון, במעמד רונה רמון ומשפחתה. 

 

תרגיל ההסמכה בשדה התעופה רמון פתח רצף הרצות בנמל הבינלאומי החדש של ישראל במסגרת הכשרתו לקראת פתיחתו הרשמית לפעילות.