רכב פרטי נסע בממוצע כ-16 אלף ק"מ בשנה; משאית סולר כ-37,000 ק"מ; משאית בנזין – כ-22,200 ק"מ
בשנת 2004 הסתכמה הנסועה הארצית של כלי הרכב המנועיים ב-40 מיליארד ק"מ לערך, זוהי עלייה של כ-2.4%, בדומה לגידול במצבת הרכב (הממוצעת). כך עולה מעיבוד נתוני סקר הנסועה (הקילומטראז') שהושלם בימים אלה.
בבדיקת השינויים שחלו מאז שנת 1990, נמצא כי הצפיפות בכבישים ממשיכה לגדול: קצב הגידול בנסועה השנתית הארצית והגידול במצבת כלי הרכב גדולים מהותית מקצב הגידול באורך הדרכים ובשטחם.
בעוד הנסועה השנתית גדלה ב-114% יחסית לשנת 1990, ומצבת כלי הרכב גדלה ב-101%, הרי שטח הכבישים גדל ב-54% ואורך הכבישים ב-31% בלבד.
הנסועה הממוצעת לרכב עמדה על 19,800 ק"מ בשנת 2004 (כמו ב-2003). רכב נוסעים פרטי נסע בממוצע כ-16,000 ק"מ; משאית סולר כ-37,000 ק"מ; משאית בנזין – כ-22,200 ק"מ; אוטובוס זעיר – כ-43,900 ק"מ; מונית – כ-92,700 ק"מ; אוטובוס – כ-69,800 ק"מ ואופנוע – כ-9,800 ק"מ.
ב- 2004: עלייה של כ%-2.4 בנסועה (קילומטראז') השנתית
בשנת 2004 הסתכמה הנסועה הארצית של כלי הרכב המנועיים ב-40 מיליארד ק"מ לערך, זוהי עלייה של כ-2.4%, בדומה לגידול במצבת הרכב (הממוצעת). כך עולה מעיבוד נתוני סקר הנסועה (הקילומטראז') שהושלם בימים אלה
00:00 ,14.07.2005
עשוי לעניין אותך
יו"ר מועצת המובילים והמסיעים: המלצות ועדת שיינין הן עגל הזהב ולא לוחות הברית
ירדן: תוכנית להקמת נמל יבשתי בדרום הממלכה
דגון: השביתה נמשכת בצל חילופי האשמות
אמיר שני מתריע מפני השלכות חמורות של ההתנתקות על הכלכלה הישראלית
מועצת המובילים והמסיעים דורשת מחברות הדלק לבטל את ייקור הסולר
23 ביולי – תאריך היסטורי בנמלי לוס אנג'לס ולונג ביץ'