חברת SaverOne תתקין מערכות במשאיות פליינג קרגו

לאחר תקופת התנסות מוצלחת עם מערכת SaverOne, החליטה חברת FC פליינג קרגו להתקין 50 מערכות נוספות בצי המשאיות שלה. אורי גלבוע, מנכ״ל סייברוואן: מודים ל-FC על האמון


13:12 ,30.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הטכנולוגיה סייברוואן, אשר פיתחה מערכת ייחודית המספקת פתרון לבעיית היסח הדעת בנהיגה כתוצאה משימוש בטלפון סלולרי, הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם עם FC פליינג קרגו להרחבת ההצטיידות במערכת SaverOne ב-50 מערכות נוספות אשר יותקנו בצי המשאיות של FC. ההחלטה התקבלה לאחר תקופת התנסות בת מספר חודשים במהלכה בחנה FC את ביצועי המערכת.

 

חברת FC פליינג קרגו מצטרפת לחברות מובילות במשק הישראלי וביניהן: תנובה, חברת החשמל, פרונרי ישראל, פלקס ישראל וקבוצת מילניום, אשר החליטו על הצטיידות במערכת SaverOne  כפתרון לבעית הסח הדעת הסלולארי בנהיגה.

 

אורי גלבוע, מנכ״ל סייברוואן: ״אנחנו מודים ל FC על האמון וגאים בכך שקבוצה מובילה בתחום הלוגיסטיקה בחנה את הפתרון שלנו ובחרה להצטייד במערכת. אני קורא למשרד התחבורה להצטרף למקבלי ההחלטות במגזר הפרטי ולסייע להם להילחם בתאונות הדרכים מאמצעות עידוד התקנה של מערכות מצילות חיים כדוגמת מערכת SaverOne״.

 

מערכת סייברוואן נועדה לתת מענה לבעיית היסח הדעת של נהגים העושים שימוש באפליקציות שונות במכשיר הנייד במהלך נהיגה ומסכנים את משתמשי הכביש. על פי מחקרים, העלות השנתית של תאונות דרכים בארה"ב בלבד עומדת על כ- 300 מיליארד דולר, כש- 25% מהתאונות קשורות לשימוש במכשיר הנייד בזמן נהיגה. טכנולוגיית החברה מונעת היסח הדעת על ידי מניעת גישה ליישומים שונים במכשיר ואינה מצריכה שיתוף פעולה של הנהג תוך שהיא מייצרת סביבת נהיגה שקטה ובטוחה.

 

שוק היעד הראשוני של החברה כולל ציי רכב מסחריים ופרטיים בהם תותקן מערכת החברה במטרה להפחית סיכונים ולהוריד עלויות בשל תאונות דרכים בהן מעורבים נהגיהם. לחברות ביטוח וליסינג וכן לחברות המנהלות ציי רכב יש עניין רב בהפחתת נזקים ועלויות כתוצאה מתאונות דרכים.