ועד עובדי הרכבת: תביעת לשון הרע על סך מיליון שקל

מהנהלת רכבת ישראל נמסר בתגובה כי ״מדובר בתביעת סרק לצרכים תקשורתיים, ותכליתה לשרת את מאבקה של הגב׳ אדרעי, לנוכח התחקיר המתבצע כעת על אירועי אותו יום, של השופט סטרשנוב


12:36 ,02.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

ועד עובדי הרכבת הגיש אתמול תביעת לשון הרע על סך מיליון שקלים נגד הנהלת הרכבת. זאת בעקבות מה שמכנים בוועד ״פרסומים שקריים״ שהנהלת הרכבת הפיצה. בוועד מוסיפים להכחיש שהם האחראים לשביתה מקוממת בחודש שעבר

 

מהנהלת רכבת ישראל נמסר בתגובה כי ״מדובר בתביעת סרק לצרכים תקשורתיים, ותכליתה לשרת את מאבקה של הגב׳ אדרעי, לנוכח התחקיר המתבצע כעת על אירועי אותו יום, של השופט סטרשנוב.

 

צר לנו כי בשבוע בו מחודש המו״מ בוחרת גילה אדרעי להמשיך ולהתכחש לפגיעה החמורה שגרמה לציבור הנוסעים, באמצעות שלל תופעות בלתי חוקיות ואלימות, לרבות עצירת רכבות פראית ואלימה תוך שימוש ברשת החירום, בידי סגן יו״ר הועד, ליאב אליהו, החתום על התביעה.

 

ההתנצלות היחידה של הנהלת הרכבת היא כלפי הנוסעים, אשר נפגעו באופן חמור בשבועות האחרונים כתוצאה ממעשי ראשי הוועד, אשר הגיעו לשיאם עם הפגיעה בפיקוד הרכבת, לאחר התחלות בלתי חוקית של עובדים.

 

אנו קוראים לגילה אדרעי וסגניה להמשיך ולשמור על השקט התעשייתי, כפי שהורה להם בית הדין לעבודה, ולהגיע לשולחן המו״מ בתום לב״.