רכבת ישראל: אורי שריר מונה למנכ״ל בפועל

מנהל חטיבת המטענים ברכבת ישראל מונה למנכ״ל החברה בפועל, וזאת לאחר ששחר איילון סיים אתמול את תפקידו באופן רשמי. שריר זכה להצלחה בתפקידו כסמנכ״ל המטענים והצליח לגייס לקוחות חדשים ולהרחיב את הפעילות


12:11 ,26.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אורי שריר, מנהל חטיבת המטענים ברכבת ישראל, מונה הבוקר למנכ״ל החברה בפועל, וזאת לאחר ששחר איילון סיים אתמול את תפקידו באופן רשמי. שריר ימשיך לשמש כסמנכ״ל מטענים. שריר ייאלץ להתמודד עם ההפסד הגדול של 2018 עליו דיווחה הרכבת אתמול (ר׳ ידיעה). 

 

אורי שריר, נכנס לתפקיד מנהל חטיבת המטענים בינואר 2014 והצליח לשנות את תדמית החטיבה, גייס לקוחות חדשים והצליח לשפר את השירות הניתן ללקוחות בתחום העמידה בזמנים והרחבת הפעילות. במהלך כהונתו השקיעה רכבת ישראל כ-20 מיליון שקל בשדרוג קו חלץ ממסוף צפע (ליד דימונה) לנמל אשדוד אשר מוביל בעיקר מחצבים של כי״ל המיועדים ליצוא.  

 

להניע עובדים בחברה כמו רכבת ישראל זה אתגר מעניין, אבל יש פה מנהיגות טובה וראויה וכאשר מתחברים ביחד לדרך מסוימת כולם רוצים את אותו הטוב

אורי שריר בראיון למגזין PORT2PORT, נובמבר 2016 

 

בראיון שערך מגזין PORT2PORT עם שריר בנובמבר 2016 אמר שריר כי ״להניע עובדים בחברה כמו רכבת ישראל זה אתגר מעניין, אבל יש פה מנהיגות טובה וראויה וכאשר מתחברים ביחד לדרך מסוימת כולם רוצים את אותו הטוב״.

 

כזכור, לאחר שיחה שנערכה בין יו״ר הרכבת דן הראל ושחר אילון, מנכ״ל הרכבת בשלהי דצמבר, הגיעו השניים לסיכום משותף כי אילון יסיים את תפקידו ב-25 במרץ.

 

נזכיר כי שריר מונה לתפקיד על ידי מנכ״ל הרכבת דאז, בועז צפריר.