מהיום: חידוש רישיון נהיגה ורכב בטלפון בתוך 20 שניות

חידוש במשרד התחבורה. מהיום (יום ראשון) ניתן לחדש רשיון נהיגה ורכב בטלפון בתוך 20 שניות בלבד


00:00 ,26.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ליברמן: "השרות החדש יקל משמעותית על אזרחים הנזקקים לשרותי משרד הרישוי"

חידוש במשרד התחבורה. מהיום (יום ראשון) ניתן לחדש רשיון נהיגה ורכב בטלפון בתוך 20 שניות בלבד.

שר התחבורה, אביגדור ליברמן חנך היום מוקד טלפוני חדש "רישוי קול" המאפשר לראשונה לבצע פעולות רישוי רבות מהבית, ללא כל צורך להגיע למשרד הרישוי.

ה"רישוי קול" יאפשר להנפיק כפל רישיון ולבצע שינוי שם וכתובת של בעל הרשיון. כמו כן ניתן יהיה לקבל מידע מעודכן על שירותי משרד הרישוי, כמו למשל מועדי מבחני נהיגה, המרת רשיונות נהיגה, הנפקת רשיונות בינלאומיים ומידע על העברת בעלות על רכב.

מוקד הטלפוני הארצי יעניק שרות לכשלושה מיליון נהגים וכשני מיליון בעלי כלי רכב הקיימים בישראל. השרות יינתן בשלב הראשון בשלוש שפות: עברית, ערבית ורוסית.

"הרישוי קול" פועל באמצעות עשרות מוקדנים ומוקדניות המחוייבים להשיב לקריאה טלפונית בתוך 5 שניות ולהתחיל בטיפול בבקשה בתוך 20 שניות בלבד.

המוקד יפעל בימי ראשון עד חמישי מהשעה 07:00 בבוקר ועד 20:00 בערב ברציפות ובימי שישי וערבי חג בין השעות 07:00 ועד 12:00 בצהריים. מספר הטלפון של המוקד: 70- 43- 70- 700- 1.

השר ליברמן ציין כי המוקד הטלפוני הארצי יקל באופן משמעותי על האזרחים הנזקקים לשירותי משרד הרישוי ויפחית את זמן קבלת השרות. "עם הפעלת השרות החדש ירגיש כל אזרח הנזקק לשירותי משרד הרישוי בשינוי הגדול שיחול בתחום זה במשרד התחבורה" הוסיף ליברמן.