ביקור רשמי ראשון של שר התחבורה מר אביגדור ליברמן בחברת "צים"

ביום ב', ה– 14 באפריל 2003, נערך ביקור רשמי של כבוד שר התחבורה, אביגדור ליברמן, על אוניית "צים פסיפיק". השר התקבל על סיפונה של האוניה ע"י יו"ר דירקטוריון צים מר אודי אנג'ל , ומנכ"ל החברה ד"ר יורם זבה


00:00 ,21.04.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
ביום ב' ה – 14 באפריל 2003 נערך ביקור רשמי של כבוד שר התחבורה, מר אביגדור ליברמן, על אוניית "צים פסיפיק". השר התקבל על סיפונה של האונייה ע"י יו"ר דירקטוריון "צים" מר אודי אנג'ל , ומנכ"ל החברה ד"ר יורם זבה. בביקור נכחו יו"ר רשות הנמלים מר גד יעקבי, מנכ"ל רשות הנמלים מר עמוס רון, מנהל נמל חיפה מר מנדי זלצמן.

שר התחבורה ציין בדבריו כי בדעתו לסייע לספנות הישראלית להוביל מטענים אסטרטגיים למדינה כדוגמת דלק ופחם, וכי הוא יעשה כל מאמץ שנתח מסויים מסך ההובלות לארץ של מטענים אלו יעשה דרך חברות ישראליות ו"צים" בראשן.

ד"ר יורם זבה מנכ"ל חברת "צים" ציין, כי לא יכולביקור רשמי ראשון של שר התחבורה מר אביגדור ליברמן בחברת "צים" היה להיות עיתוי משולם יותר לביקורו של השר על האוניה "צים פסיפיק", שכן באותו יום נחנך הקו הגלובלי השלישי של חברת צים, קו AUX, אסיה-אמריקה-אקספרס, המשותף ל"צים" ולחברת Lloyd Triestino מקבוצת EVERGREEN הגדולה, המוביל מטענים מאסיה לאמריקה דרך תעלת פנמה. הקו משרת את הסחר מסין ואסיה לארה"ב.