מעקות בטיחות "סלחניים" יחליפו את ה"ניו-ג'רסי" ומעקות הפלדה בכבישים
מעקות בטיחות "סלחניים" יחליפו בקרוב את מעקות הבטיחות הקיימים בכבישים העירוניים והבינעירונים בכל רחבי הארץ. המעקות "הסלחניים" יחליפו את מעקות ה"ניו-ג'רסי" הבנויים מבטון ואת מעקות ה"דבליו" העשויים מפלדה קשיחה
00:00 ,29.10.2002
ועדה בינמשרדית אישרה שורה של התקני בטיחות חדשים לשימוש בכבישים העירוניים והבינעירוניים
מעקות בטיחות "סלחניים" יחליפו בקרוב את מעקות הבטיחות הקיימים בכבישים העירוניים והבינעירונים בכל רחבי הארץ. המעקות "הסלחניים" יחליפו את מעקות ה"ניו-ג'רסי" הבנויים מבטון ואת מעקות ה"דבליו" העשויים מפלדה קשיחה.
מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי מדובר במעקות בטיחות העשויים מחומרים מיוחדים ומצורות חדשות, בעלי יכולת ספיגה טובה יותר, בעת התנגשות של כלי רכב במעקה הבטיחות.
הועדה הבינמשרדית להתקני תנועה ובטיחות, בראשות מנהל האגף לתכנון תחבורתי במשרד התחבורה, אינג' ישעיהו רונן, אישרה השבוע שורה של התקני בטיחות חדשים שנועדו להגביר את הבטיחות ולהקטין את מספר הנפגעים בכבישים.
מעקות הבטיחות החדשים עברו שורה של מבחנים קפדניים בארצות הברית ובאירופה וקיבלו את אישור משרד התחבורה בישראל לאחר שהוכחה יכולתם לספוג חלק ניכר מהאנרגיה הנוצרת בזמן ההתנגשות, וזאת תוך גרימת נזק מינימלי לנוסעים.
דובר משרד התחבורה מסר כי תקני הבטיחות החדשים יכנסו מיידית לתוכניות העבודה של מע"צ, "נתיבי איילון" "חוצה ישראל" וחברות התשתית העירוניות הסוללות כבישים בערים השונות.
בנוסף למעקות הבטיחות אושרו לשימוש מספר התקני תנועה נוספים שיחליפו את ההתקנים הקיימים ובהם: פטנט חדש המכונה "סופג אנרגיה". מדובר מבולם זעזועים העשוי מפח גלי או צילינדר שיוצב בקצוות של גדרות ההפרדה והגשרים כדי לספוג את האנרגיה במקרה של התנגשות בהם.
בנוסף אישרה הועדה להכניס לשימוש עמודי בסיס "סלחניים" לתמרורים, המתנתקים ממקומם בעת התנגשות בהם וכן "חוצצים" מיוחדים נגד סינוור, המוצבים על גדר ההפרדה, כדי למנוע סינוור בין מסלולי תנועה מנוגדים וכפתורי סימון מיוחדים בעלי אור מהבהב או קבוע, המוצבים בשולי הכביש ("עיני חתול").
מעקות בטיחות "סלחניים" יחליפו בקרוב את מעקות הבטיחות הקיימים בכבישים העירוניים והבינעירונים בכל רחבי הארץ. המעקות "הסלחניים" יחליפו את מעקות ה"ניו-ג'רסי" הבנויים מבטון ואת מעקות ה"דבליו" העשויים מפלדה קשיחה.
מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון מסר כי מדובר במעקות בטיחות העשויים מחומרים מיוחדים ומצורות חדשות, בעלי יכולת ספיגה טובה יותר, בעת התנגשות של כלי רכב במעקה הבטיחות.
הועדה הבינמשרדית להתקני תנועה ובטיחות, בראשות מנהל האגף לתכנון תחבורתי במשרד התחבורה, אינג' ישעיהו רונן, אישרה השבוע שורה של התקני בטיחות חדשים שנועדו להגביר את הבטיחות ולהקטין את מספר הנפגעים בכבישים.
מעקות הבטיחות החדשים עברו שורה של מבחנים קפדניים בארצות הברית ובאירופה וקיבלו את אישור משרד התחבורה בישראל לאחר שהוכחה יכולתם לספוג חלק ניכר מהאנרגיה הנוצרת בזמן ההתנגשות, וזאת תוך גרימת נזק מינימלי לנוסעים.
דובר משרד התחבורה מסר כי תקני הבטיחות החדשים יכנסו מיידית לתוכניות העבודה של מע"צ, "נתיבי איילון" "חוצה ישראל" וחברות התשתית העירוניות הסוללות כבישים בערים השונות.
בנוסף למעקות הבטיחות אושרו לשימוש מספר התקני תנועה נוספים שיחליפו את ההתקנים הקיימים ובהם: פטנט חדש המכונה "סופג אנרגיה". מדובר מבולם זעזועים העשוי מפח גלי או צילינדר שיוצב בקצוות של גדרות ההפרדה והגשרים כדי לספוג את האנרגיה במקרה של התנגשות בהם.
בנוסף אישרה הועדה להכניס לשימוש עמודי בסיס "סלחניים" לתמרורים, המתנתקים ממקומם בעת התנגשות בהם וכן "חוצצים" מיוחדים נגד סינוור, המוצבים על גדר ההפרדה, כדי למנוע סינוור בין מסלולי תנועה מנוגדים וכפתורי סימון מיוחדים בעלי אור מהבהב או קבוע, המוצבים בשולי הכביש ("עיני חתול").
עשוי לעניין אותך
נחתם מזכר הבנות בין הקרן הדו לאומית ישראל-סינגפור וחברת HP
לשכת הספנות : צריך להערך לשימוש במערכת לזיהוי סחורות
משלחת ראש הממשלה של ארגון UJC הגיעה ביום ה' ה- 24/10/02 בטיסה מיוחדת של אל על מברלין
שרגא ברוש: 100 אנשי עסקים מהקונצרנים הגדולים בעולם ישתתפו ביום היצוא הלאומי
אלאלוף : הפלגה לנמל מארסיי ב- 4 ימים
דרישה לקראת עתירה לבג"ץ : יצירת תחרות בענף מטעני האויר