במהלך שנת 2004 נסעו 23 מיליון נוסעים ברכבת, גידול של 15.3% לעומת שנת 2003;יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל "הרכבת עמדה ביעדים שהציבה לעצמה בשנת 2004 ובשנת 2005 הרכבת צפויה להסיע כ- 26 מיליון נוסעים".
"שנת שיא ברכבת ישראל. הרכבת עמדה ביעדים שהציבה לעצמה לשנת 2004. במהלך השנה נסעו 23 מיליון נוסעים ברכבת - גידול של 15.3% לעומת שנת 2003. בדצמבר הסיעה הרכבת כ-2.3 מיליון נוסעים - גידול של 12.8%. כך ציין יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל.
מור הוסיף: "בשנת 2005 ההשקעה בפיתוח תעמוד על כ- 4 מיליארד ₪ והרכבת צפויה להסיע כ-26 מיליון נוסעים שיגיעו בבטחה, במהירות ובנוחות מרבית למחוז חפצם, תוך 5 שנים יסעו ברכבת 65 מליון נוסעים בשנה".
מנתוני מספר הנוסעים עולה כי בקו אשדוד- ת"א נרשם גידול של 8% לעומת חודש דצמבר 2003, ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 353 אלף נוסעים , מתחילת השנה נסעו בקו זה כ – 3.5 מיליון נוסעים. בקו ת"א-חיפה נרשם גידול של 3% לעומת חודש דצמבר אשתקד, ומס' הנוסעים בו עומד על 476 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו 5.1 מיליון נוסעים. בקו תל-אביב – ראש-העין - כפר-סבא נרשם גידול של 25% לעומת חודש דצמבר אשתקד, ומס' הנוסעים בו עומד על 177 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו 1.7 מיליון נוסעים. בקו חיפה-נהריה נרשם גידול של 14% לעומת חודש דצמבר 2003, ומס' הנוסעים בו עומד כיום על 173 אלף נוסעים, מתחילת השנה נסעו בקו זה כ- 1.85 מיליון נוסעים, בקו ת"א – ראשל"צ נסעו במהלך חודש דצמבר 72 אלף נוסעים גידול של 35% מדצמבר אשתקד, מתחילת השנה נסעו בקו כ-630 אלף נוסעים. בקו ת"א-בית שמש נסעו כ-58 אלף נוסעים גידול של 22% מדצמבר אשתקד, מתחילת השנה נסעו בקו זה 533 אלף נוסעים.
יוסי מור, מנכ"ל הרכבת הוסיף: "בשנת 2004 השקיעה הרכבת רבות בפיתוח תשתית רכבתית. פתחנו את הקו תל-אביב – נתב"ג, הקמנו את תחנת הרצליה, הנחנו מסילות בהיקף של כ - 55 ק"מ, הושלם והופעל קו מטענים לרמת חובב. כמו-כן פרסמנו 58 מכרזים, המהווים גידול של כ-110% ביחס לשנת 2003, וכן הוצאו 52 צווי התחלת עבודה, המהווים גידול של כ-45% ביחס לשנת 2003. בשנת 2004 הוכנסו לשירות 9 מערכי רכבות דו-קומתיות והוזמנו 54 קרונות דו- קומתיים, 6 קטרים ו-9 קרונועים וכן פורסם מכרז ל-83 קרונות רגילים".
לדברי מור, רכבת ישראל נמצאת בתנופה ובצמיחה, מגמה זו עומדת להתחזק בשנים הקרובות,בשנת 2005 צפויה הרכבת להשקיע בפיתוח תשתית רכבתית, רכש ציוד נייד ו"שובל תחזוקה" כ-4 מיליארד ש"ח.
במהלך שנת 2005 הרכבת תסיע כ-26 מיליון נוסעים ותפעיל מספר קווים חדשים: יפתח קו תל-אביב – ירושלים, קו תל-אביב – אשקלון, קו באר-שבע – דימונה ויפתחו תחנות חדשות:בדימונה, באר- שבע-האוניברסיטה, מלחה (כולל רציף בגן החיות התנ"כי), סוקולוב (כפר סבא), קרית אריה (פתח תקוה) ואשקלון.
שנת שיא ברכבת ישראל
במהלך שנת 2004 נסעו 23 מיליון נוסעים ברכבת, גידול של 15.3% לעומת שנת 2003;יוסי מור, מנכ"ל רכבת ישראל "הרכבת עמדה ביעדים שהציבה לעצמה בשנת 2004 ובשנת 2005 הרכבת צפויה להסיע כ- 26 מיליון נוסעים"
00:00 ,03.01.2005
עשוי לעניין אותך
לראשונה מזה חמש שנים - אנית הנוסעים "אלבטרוס" עגנה בנמל אילת
מועצת השרים של האיחוד האירופי אישרה את ההסדר בדבר פתרון לסוגיית "יצוא מהשטחים"
נחתם הסכם להקמת אזור תעשייה משותף בצומת שוקת
חטיבת מל"מ של התעשייה האווירית בישראל זכתה בפרס האיכות בתעשייה לשנת 2004
טירה לרוה"מ שרון: נתמוך ברפורמה בנמלים אם תתקיים הידברות רצינית

נמל אשדוד בירך את צוותי האוניות העוגנות בשנה האזרחית החדשה