מהיום: רשיונות נהיגה ורכב בכל 700 סניפי דואר ישראל

משרד הרישוי המחוזי בחולון נפתח היום לקבלת קהל. כמו כן, הורחבו שעות הפעילות של משרדי הרישוי בכל רחבי הארץ, גם לשעות אחר הצהריים


13:04 ,03.09.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

מהיום ניתן להנפיק רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מ-700 סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ, במסגרת הרחבת שירותי הרישוי שניתן לקבל בדואר. זאת, לאחר שלפני כשבועיים הודיעו משרד התחבורה ודואר ישראל על הנפקת רישיונות רכב ב-14 סניפים של הדואר.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ ציין כי הנפקת רישיונות נהיגה ורכב בכל אחד מסניפי דואר ישראל תשפר באופן משמעותי את השירות לציבור ותפחית את העומסים במשרדי הרישוי. כמו כן, היא תחסוך לציבור הנהגים זמן יקר והמתנה מיותרת בתור.

 

משרד הרישוי המחוזי בחולון נפתח היום לקבלת קהל, לאחר שהיה סגור במשך מספר חודשים בעקבות שיפוצים נרחבים שנועדו לשפר את השירות ואת תנאי הקבלה לציבור הנהגים. עבודות השיפוץ כללו בין השאר את חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, שדרוג תקשורת המחשבים, החלפת ריצוף והתקנת תאורה חדשה. השיפוצים בוצעו בעקבות תלונות רבות של אזרחים  על התנאים הירודים ששררו בסניף משרד הרישוי בחולון.

 

מחרתיים (5 בספטמבר), יפתח משרד רישוי חדש במרכז צימר שבאשדוד שיחליף את הסניף הישן בקניון סימול. משרד הרישוי החדש מרווח יותר וכולל אולם המתנה גדול וממוזג לקהל, דלפקי שירות ומערכות מחשב מתקדמות.

 

בעקבות העתקת משרד הרישוי באשדוד למשכנו החדש, לא תהיה קבלת קהל מחר (4 בספטמבר) במשרד הרישוי הישן, בקניון סימול. קבלת קהל לציבור הרחב תחודש מחרתיים (5 בספטמבר) במרכז צימר.

 

בשורה טובה נוספת: החל מהיום יורחבו שעות קבלה הקהל של כל סניפי משרד הרישוי בארץ, בשעה נוספת. שעות הקבלה יהיו בימים ראשון-חמישי, מהשעה 08:00 בבוקר ועד לשעה  13:00 בצהרים. בנוסף לכך, יורחבו שעות קבלת הקהל לשעות אחה"צ, אחת לשבוע, במשרדי הרישוי המחוזיים בחולון, ירושלים, חיפה, ובאר שבע, וכן במשרדים הנפתיים, בכרמיאל, טבריה, עפולה, נתניה, חדרה, אשדוד, בני ברק, פתח תקוה, ראשון לציון, רמלה ורחובות.