משרד התחבורה: משרד רישוי חדש נפתח ברמת גן

משרד זה, המשתרע על שטח של 330 מ״ר, מחליף את סניף הרישוי אשר פעל עד השבוע שעבר בקניון אי.די דיזיין ברחוב הלח״י בבני ברק. גילי כהן: פתיחת הסניף החדש מצטרפת למהפכה בשיפור השירות לציבור


10:05 ,07.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד רישוי חדש נפתח ברמת גן. המשרד החדש נפתח בבניין מנחמי (קומה 8), ברחוב ז׳בוטינסקי 155, רמת גן. משרד זה מחליף את סניף הרישוי אשר פעל עד השבוע שעבר בקניון אי.די דיזיין ברחוב הלח״י בבני ברק.

 

שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ, ציין כי המעבר למשרד המשודרג הינו חלק מרפורמת הרישוי שמוביל המשרד בימים אלה, הכולל שיפוץ של משרדי רישוי ומעבר לסניפים חדשים ומשודרגים בכל רחבי הארץ. לדבריו, הרפורמה נועדה לשפר את השירות לציבור הנהגים, לצמצם את העומסים במשרדי הרישוי ולחסוך לציבור זמן יקר וכסף.

 

ממשרד התחבורה נמסר כי משרד הרישוי החדש, המשתרע על שטח של 330 מ״ר, הינו מרווח ומותאם לצרכי הנהגים המגיעים אליו. המשרד כולל 5 עמדות אשנב כל לקבלת קהל, אולם המתנה ממוזג ומערכות מחשוב מתקדמות, שיקצרו את זמן ההמתנה והטיפול. המשרד מונגש לבעלי מוגבלויות וכולל חניון צמוד בתשלום.

 

משרד הרישוי החדש ברמת גן מעניק לנהגים שירות הנפקת רישיונות רכב ונהיגה, הגשת בקשה לביצוע בדיקות של המכון הרפואי, הנפקת רישיונות רכב ציבורי וכבד, המרת רישיונות נהיגה לזרים, טיפול בהחזרי אגרות ותשלומים, ועוד. הסניף החדש יפעל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00 בבוקר ועד 13:00 בצהרים וכן בשעות אחר הצהרים ביום שני, בין השעות 15:30-18:00 בערב. 

 

סמנכ״ל השירות של משרד התחבורה, גילי כהן, הוסיף כי פתיחת הסניף החדש מצטרפת למהפכה בשיפור השירות לציבור והמשרד ממשיך לפעול לצמצום העומס במשרדי הרישוי.