אל על: נתיב חדש בין תל אביב למנצ׳סטר

מיקי שטרסבורגר, סמנכ״ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על ומר אמיר הלוי, מנכ״ל משרד התיירות, הכריזו בפתיחת תערוכת WTM בלונדון על פתיחת נתיב חדש של אל על למנצ'סטר, אנגליה


14:36 ,05.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת תערוכת ה-WTM שנפתחה היום בלונדון אל על הכריזה כי החל מה-26.5.19 תציע קו טיסות חדש בין תל אביב למנצ'סטר במסגרתו יוצעו 3 טיסות בוקר שבועיות בימים א', ג' ו-ה'

 

הטיסות למנצ׳סטר, LY301/2, ימריאו מטרמינל 3 בנתב״ג במטוסי בואינג 737 אשר יציעו 2 מחלקות שירות, עסקים ותיירים.

 

זמני הטיסות בהלוך – המראה מתל אביב בשעה 08:00, נחיתה במנצ'סטר בשעה 11:40

חזור – המראה חזרה ממנצ'סטר בשעה 13:00 ונחיתה בתל אביב בשעה 20:15

 

שר התיירות, יריב לוין: ״אני מברך על פתיחת הקו החדש של אל על ממנצ'סטר לתל אביב. אחרי שחיברנו לישראל את הערים המרכזיות בעולם משנגחאי ועד מונטריאל, עכשיו אנו מחברים גם את אחת מבירות הכדורגל העולמיות- מנצ׳סטר. ישראל הופכת בקצב מסחרר ליעד אטרקטיבי בכל העולם והביקוש להגיע לישראל הולך וגובר. אנחנו ממשיכים לשבור שיאים בקצב תנועת התיירות הנכנסת לישראל, זאת, כתוצאה ישירה של פעולות השיווק החדשניות שהובלנו במשרד בשלוש השנים האחרונות״.

 

מיקי שטרסבורגר, סמנכ״ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: ״אל על תרחיב את היצע יעדיה באירופה בשנת 2019 ולאחר ההכרזה על טיסות ישירות לליסבון ולניס והשקת מודל המכירה החדש בו לקוחותינו יכולים לבחור איך לטוס ועל מה לשלם, אנו מתרגשים להכריז היום על נתיב חדש נוסף, לעיר מנצ׳סטר באנגליה. במנצ׳סטר קהילה יהודית גדולה והיא מהווה מרכז עסקי ותיירותי. במקביל לבשורה עבור הצרכן הישראלי, אנו מצפים להבאתם ארצה של אלפי תיירים באמצעות הנתיב החדש״.  

 

החל מ-26.5.2019 ייפתח קו חדש של אל על למנצ׳סטר שבאנגליה. מנצ׳סטר, אחת הערים הגדולות בבריטניה, מוכרת לאוהדי כדורגל מישראל ורחבי העולם, אך היא מציעה הרבה יותר מזה: סצנת מוזיקה משובחת, מוזיאונים וגלריות, שכונות טרנדיות ואפשרויות מצוינות לשופינג.