שרת התחבורה וגורמי המקצוע של משרדה סיירו בדרום

מרב מיכאלי שרת התחבורה ביקרה בסימולטור הרכבת ובמתחם פרוייקטים של חברת נתיבי ישראל ונפגשה עם ראשי הערים של באר שבע, אופקים, נתיבות ומועצה אזורית שער הנגב לדיון אודות התחבורה הציבורית באזורם


11:21 ,18.08.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

הסיור החל בעיר באר שבע, שם קיבלה סקירה מראש העיר, מר רוביק דנילוביץ׳ ומצוות העירייה אודות הפרוייקטים השונים הנמצאים על הפרק על מנת לחזק את באר שבע כמטרופולין המרכזי והמוביל בנגב וקיימה שיח עם תושבות ותושבי העיר.

 

לאחר מכן המשיכה לעיר אופקים שם שוחחה עם ראש העיר, מר איציק דנינו וצוות העיריה על הפערים שיש להשלים בתחבורה הציבורית וביכולת של התושבות והתושבים להתנייד באמצעותה. כמו כן ביקרה בסימולטור הרכבת ובמתחם פרוייקטים של חברת נתיבי ישראל.

 

את הסיור המשיכה בעיר נתיבות יחד עם ראש העיר, מר יחיאל זוהר שהציג את פרוייקטי הדיור החדשים, תוך שיח על ההכרח שבחשיבה על תשתיות קריטיות לתושבות והתושבים החדשים שיגיעו בכל הנוגע לשבילי אופניים, מדרכות ראויות, תחנות אוטובוס זמינות וקישוריות בין כל אלה.

 

את היום סיימה במועצה האזורית שער הנגב שם קיבלה סקירה אודות הפערים הבטיחותיים בכבישי המועצה מראש המועצה, מר אופיר ליבשטיין ולאחר מכן קיימה מפגש שאלות ותשובות עם התושבות והתושבים.

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ויו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי: ״יש בארץ שלנו כל כך הרבה יופי וטוב, אנשי ונשות מקצוע מדהימים ותושבות ותושבים שרק רוצים לקבל את התנאים הכי טובים כדי לחיות פה. בדיוק בשביל זה הגעתי היום. 12 שעות של סיורים, פורומים, מפות, תכניות ומה לא. יש הרבה על מה לעבוד והרבה מה לתקן - אבל בשביל זה אנחנו כאן. תודה לראשי הערים והמועצות על האירוח, אני מבטיחה לכם שבהכל נטפל, צעד צעד, תחנה תחנה, עד שהתחבורה שלנו תהיה מדהימה״.