זלצמן נבחר לתפקיד לאחר שוועדת איתור בראשות יו"ר נמל חיפה, בן ציון סלמן, בחרה בו על פני עשרות מועמדים אחרים. עדיין יש צורך באישור רשמי של שר התחבורה למינוי
זלצמן נבחר לתפקיד לאחר שוועדת איתור בראשות יו"ר נמל חיפה, בן ציון סלמן, בחרה בו על פני עשרות מועמדים אחרים. מועמד נוסף שנחשב כמועדף על ידי שר התחבורה שאול מופז, היה האלוף יוסף מישלב, מתאם הפעולות בשטחים, אך הוועדה מצאה כי הוא אינו עומד בתנאי הסף.
למרות ניסיונות התנועה לאיכות השלטון לערער על המינוי וזאת על רקע טענות של אי סדרים במהלך כהונתו הקודמת בנמל התקבל המינוי ואושר כאמור על ידי הוועדה. יש לציין כי עדיין יש צורך באישור רשמי של שר התחבורה למינוי.
נזכיר כי מנדי זלצמן כיהן כמנהל נמל חיפה עד ליישום הרפורמה בנמלים בשנת 2005. עם יישום הרפורמה נערך מכרז על תפקיד מנכ"ל חברת נמל חיפה כאשר זלצמן התמודד מול עמוס עוזני, והפסיד. לאחר שהפסיד במכרז למנכ"ל חברת נמל חיפה המשיך זלצמן להיות עובד משרד התחבורה והמשיך לקבל שכר על אף שלא שימש באף תפקיד מוגדר.
ועדת שפניץ אישרה את מינויו של מנדי זלצמן למנכ"ל נמל חיפה
זלצמן נבחר לתפקיד לאחר שוועדת איתור בראשות יו"ר נמל חיפה, בן ציון סלמן, בחרה בו על פני עשרות מועמדים אחרים. עדיין יש צורך באישור רשמי של שר התחבורה למינוי
00:00 ,19.08.2008
עשוי לעניין אותך
חברת נמל אשדוד שומרת על מקומה בדירוג Dun's 100
ההסתדרות לאוצר: פעולה חד צדדית תזכה לתגובה חד צדדית
מכס חיפה הפעיל לראשונה את אתר משקף המכולות הנייד במסגרת פרויקט CSI
חוק ההסדרים: תוך 30 יום ייקבע נוהל לבחירת תאגיד אשר יפעל למינוי מפעילים בנמלים
המשרד להגנת הסביבה הגיש 3 כתבי אישום כנגד חברות הדלק ומנהליהם
משרד התחבורה: נסגרו 29 תחנות רדיו פיראטיות שהפריעו לנתב"ג