חברת A.P. Moller : אוניית מטען Post-Panamax חדשה

בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת A.P. Moller מודיעה החברה כי ביום שבת, ה- 24 לאוגוסט, התקיים טקס הענקת שם לאוניית מכולות post-panamax חדשה. האניה הוצגה במספנות Odense והיא נבנתה עבור חברת A.P. Moller. הגברת Inge Rosendahl, אשתו של סגן הנשיא ומנהל מחלקת כח אדם


00:00 ,29.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שמפרסמת חברת A.P. Moller מודיעה החברה כי ביום שבת, ה- 24 לאוגוסט, התקיים טקס הענקת שם לאוניית מכולות post-panamax חדשה. האניה הוצגה במספנות Odense והיא נבנתה עבור חברת A.P. Moller. הגברת Inge Rosendahl, אשתו של סגן הנשיא ומנהל מחלקת כח אדם בחברת A.P. Moller, מר Oscar Rosendahl, כיבדה את בעלי האניה ונהלה את הטקס שבמהלכו הוענק לאניה החדשה השם Columbine Maersk.
 
האניה Columbine Maersk מתווספת לקבוצת אניות המכולה הגדולות, עם קיבולת של 6600 TEU לערך ועם יכולת מרשימה של העמסה וטיפול בכמות גדולה של מכולות קירור. האניה Columbine Maersk מצויידת במנוע דיזל בעל 12 צילינדרים המיוצר בקוריאה.
 
Columbine Maersk תסופק בתחילת ספטמבר ותוכנס לשירות בחברת Maersk Sealand. בדומה לאניית האחות Cornelia Maersk, האניה Columbine Maersk מצויידת במערכת הדרכה התומכת בלימוד של עד 10 קדטים, ועל ידי כך ניתן להשתמש באניה כאניית הדרכה.
 
צוות האניה יכלול 15 אנשי צוות.