חברת Evergreen מרחיבה שרותיה מ/אל המזרח הרחוק

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי החל מ- 01 לנובמבר 2002 מציעה חברת אוורגרין, באמצעות סוכנה הישראלי – חברת אוריינטל ספנות בע"מ, פריסת יעדים חדשה בכל המזרח הרחוק, הן ליבואנים והן ליצואנים הישראלים


00:00 ,04.11.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי החל מ- 01 לנובמבר 2002 מציעה חברת אוורגרין, באמצעות סוכנה הישראלי – חברת אוריינטל ספנות בע"מ, פריסת יעדים חדשה בכל המזרח הרחוק, הן ליבואנים והן ליצואנים הישראלים.

עוד נמסר כי השירות החדש המוצע ליצואנים הישראלים, הינו שירות ישיר מנמלי ישראל לנמל קולומבו, ללא שימוש באניות הזנה, ומשם נפתחת פריסת כל הקווים של אוורגרין לכל נמלי המזרח הרחוק הכוללים בין השאר את נמלי סין, טייוואן, יפן, אינדונזיה, מלזיה, וייטנאם, אוסטרליה וניו זילנד.

מר אייל פרידמן, המנהל המסחרי של חברת אוריינטל ספנות : "היתרון הגדול של חברת אוורגרין בא לידי ביטוי בעובדה שלא נעשה כאן שום שימוש באניות הזנה אלא הובלת מטען ישירה מנמלי אשדוד וחיפה בפקידה ישירה לנמל קולומבו ומשם, באמצעות הקווים האטרקטיביים של חברת אוורגרין נפתח המזרח הרחוק כולו בפני היצואן הישראלי, תוך הסתמכות על הקווים המהירים והאמינים של חברת אוורגרין".

בנוסף, נמסר מהנהלת חברת אוריינטל כי בכוונת חברת אוורגרין להגדיל את האלוקציה למטענים לישראל בכ- 30% ביבוא וכפועל יוצא לשפר השירות הקיים.

מר פרידמן, מוסיף : "לאור הצלחת החברה בחדירה לשוק הישראלי, התקבלה החלטה אסטרטגית בחברת אוורגרין להגביר מאמציה לספק את צרכי השוק הישראלי".

מהנהלת חברת אוריינטל ספנות הוסיפו ואמרו כי בכוונת חברת אוורגרין לפקוד את נמלי ישראל ישירות, בשנה הבאה, ולפתוח קווים לצפון מערב אירופה ומשם, באמצעות הקווים הקיימים של אוורגרין, לספק שירותים לכל אזורי הסחר הקיימים.