השרה רגב נפרדה מבריימן, מנכ״ל חנ״י הפורש

שרת התחבורה אמרה במהלך כנס פרידה מן המנכ״ל הפורש שלמה בריימן, כי ״תמיד פעלת מתוך ראייה רחבה ומעמיקה של כלל השרשרת הלוגיסטית, הרבה מעבר לשער הנמל״


10:14 ,05.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

״מדינת ישראל ידעה סערות רבות ויכלה להן. גם שלמה בריימן, האדם המיוחד שממנו אנחנו נפרדים היום, ידע הרבה מאוד סערות, בים וביבשה – במלחמות, באינתיפאדות ולאחרונה גם במשבר הקורונה ששיבש לחלוטין את תנועת הסחורות בעולם - ועם כולן התמודד בנחישות ובמקצועיות. בשם כל עם ישראל, אני מודה לך״. כך אמרה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל) מירי רגב בכנס פרידה מן המנכ״ל הפורש שלמה בריימן, במסגרת כנס של חברת נמלי ישראל שהתקיים אתמול.  

 

״כל מי שמכיר את הים יודע עד כמה חשוב העוגן. אתה, שלמה, היית עוגן של ממש. אתה חותם למעלה מ-40 שנות שירות, שהוקדשו כולן לבנייתם, פיתוחם ושגשוגם של נמלי ישראל – שער הכניסה המרכזי של הסחורות לארץ״.

 

״מעולם לא ראית בעבודתך רק עניין טכני ביצועי, אלא תמיד פעלת מתוך ראייה רחבה ומעמיקה של כלל השרשרת הלוגיסטית, הרבה מעבר לשער הנמל. תמיד הקפדת להביט קדימה עד לקצה השרשרת – אל הלקוח הסופי שמחכה לסחורה שלו. זה חלק ממה שמגדיר את השילוב הייחודי שלך, כאיש חזון וכאיש מעשה, שעבודתו מאופיינת ביושרה, קפדנות ויסודיות״, הוסיפה שרת התחבורה.

 

השרה רגב ציינה כי למרות המורכבות האדירה של הבעיות מולן ניצב ברימן, הוא תמיד מצא פתרונות בנועם, לשביעות רצון כל הצדדים, עד כמה שניתן. ״היום אתה מסיים מסע שירות מרתק, חשוב וארוך. במהלך המסע הזה קשרת את חייך הבוגרים במערכת נמלי הים, שהוקמו על פי החזון שלך, בֵּצָלְמֵךָ וּבִדְמוּתְךָ. אני רוצה להודות לך על שירותך המסור למען מדינת ישראל, ולברך אותך מעומק הלב״, הוסיפה השרה רגב.