יורם זבה נבחר לכהונה חמישית כנשיא לשכת הספנות

זאת במסגרת האסיפה הכללית בה נבחרו גם חברי הוועד לכהונה של שלוש שנים. באסיפה הובעה דאגה רבה מפרסום מדדי השירות של רספ״ן לרבעון ראשון 2022, שהיו הגרועים בתולדות הנמלים


14:36 ,12.06.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

באסיפה הכללית של לשכת הספנות שהתקיימה היום נבחרו חברי הוועד הנוכחיים לכהונה נוספת של שלוש שנים. כמו כן, ד״ר יורם זבה נבחר מחדש, זו הפעם החמישית, כנשיא הלשכה. שמות חברי הוועד שנבחרו שוב (לפי סדר הא״ב): ניר אבני, יוני איזקוב, יורם הופמן, זאב לייבוביץ, שבתאי כהן, רלי נורמנד, סמי נייאגו, עדני סימקין, דוד קסטל, שי קרני, גל תורן.

 

באסיפה הובעה דאגה רבה מפרסום מדדי השירות של רספ״ן לרבעון ראשון 2022, שהיו הגרועים בתולדות הנמלים - חיפה טובה מאשדוד. כמו כן, הובע סיפוק מההתקדמות בנושא רישוי סוכני אניות בחקיקה בכנסת. צעד זה יבטיח רמת שירות אופטימלית בקרב הסוכנים.

 

הלשכה תמשיך לפעול לגיוס כוח אדם מוגבר בנמלים, בהם סווארים ונהגי משאיות. כמו כן, לשכת הספנות רואה את הבעיות הנוכחיות בסקטור המכולות כבעלות פתרון, לקראת סוף השנה, אולם, חוששת שבכל הנוגע למטען כללי וצובר אין פתרון רציני באופק. הלשכה גם דנה ברשימת אתגרים בנמלים והחליפה דעות בקשר לפתרונן.

 

הוזמן בכור לד״ר זבה: המשך עשייה, הצלחה ובריאות

 

בין המברכים הרבים את בחירתו לכהונה חמישית נציין את יו״ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד, אורנה הוזמן בכור, שכתבה לד״ר זבה כך: ״אין ספק שניסיונך רב השנים תורם ללשכת הספנות ובוודאי לעולם הספנות ולנמלי הים בישראל. לשכת הספנות אשר בראשה אתמה עומד דואגת לקידום תרומתו הייחודית של ענף הספנות לכלכלת ישראל, פיתוח נמלי הים של ישראל בהם גם נמל אשדוד – הנמל הגדול בישראל״.

 

״הקשר הישיר בינינו, העובדה כי הינך תמיד זמין לכל שיחה ושאלה, לקבל עצה מקצועית ומהימנה תורמת לנמל אשדוד ולי אישית כאישה העומדת כיושבת ראש הנמל. אאחל לך המשך עשייה, הצלחה ובריאות״.