משרד הבריאות ונמל אשדוד פועלים לקידום שחרור תיקי יבוא מזון תוך יומיים בלבד

במסגרת סדרת הפגישות המתקיימת בין מנכ"ל חברת נמל אשדוד ומנכ"ל משרד הבריאות נדון שיפור השירות בתחנה לפיקוח על המזון המיובא בנמל אשדוד. ד"ר רוני גמזו: שיפור דרסטי תוך שלושה חודשים


00:00 ,02.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת סדרת הפגישות המתקיימת בין מנכ"ל חברת נמל אשדוד ומנכ"ל משרד הבריאות נדון שיפור השירות בתחנה לפיקוח על המזון המיובא בנמל אשדוד. ד"ר רוני גמזו: שיפור דרסטי תוך שלושה חודשים
 
שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, קיים פגישת עבודה עם מנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר רוני גמזו. בפגישה השתתפו אלי בר יוסף, סמנכ"ל לקוחות בחברת נמל אשדוד; ד"ר איתמר גרוטו, ראש שירותי בריאות הציבור, ובועז לב, משנה למנכ"ל משרד הבריאות. מדובר בפגישה שהתקיימה כחלק ממכלול פגישות בין נציגי חברת נמל אשדוד לנציגי משרד הבריאות, שמטרתן לחזק את רמת השרות ליבואנים וליצואני המזון, הזקוקים לאישור משרד הבריאות ובפרט של התחנה לפיקוח על המזון המיובא הפועלת במסגרת נמל אשדוד. יעד הצדדים הינו צמצום הזמן הדרוש לשחרור תיק ממוצע ליומיים בלבד, גם בתקופות שיא.
 
במסגרת הפגישה בין השניים הוצגו מספר נתונים על הפעילות המשותפת של חברת נמל אשדוד ומשרד הבריאות, בדגש על נתונים השוואתיים מול נמל חיפה. מהנתונים עולה כי התחנה לפיקוח על מזון מיובא בנמל אשדוד מטפלת בכ-23,000 תיקים בשנה, לעומת 15,000 תיקים בהם מטפלת התחנה בנמל חיפה. ממוצע התיקים המטופלים לתקן הינו 3,300 תיקים באשדוד לעומת 3,100 בחיפה. כמו כן, נמל אשדוד נמצא נכון להיום בגידול בפעילות מכולות ובגידול של 20% בתיקי מזון.
 
לדברי שוקי סגיס, מנכ"ל חברת נמל אשדוד, "הצוות של משרד הבריאות הפועל בתחנה בנמל אשדוד הוא צוות מקצועי ומסור, ומגלה מוטיבציה רבה. נשמח מאוד לארח את נציגי משרד הבריאות בנמל כדי שיעמדו מקרוב על התמורות הרבות שעבר הנמל בשנים האחרונות ועל תהליכי העבודה הרלוונטיים הנוגעים בנושא".
 
ד"ר רוני גמזו, מנכ"ל משרד הבריאות ציין כי "בין חברת נמל אשדוד לעובדי התחנה לפיקוח על מזון מיובא של משרד הבריאות קיימת מערכת יחסים טובה וחמה, שאני בטוח כי תמשיך ותתחזק. אנו נמשיך לפעול לצמצום זמן שחרור תיק ממוצע באופן דרסטי, בתוך שלושה חודשים".