אניית הקרוז Mein Sheif 5 פקדה את נמל אשדוד

זוהי פקידה ראשונה לאניית הנוסעים המפוארת שנשאה על סיפונה כ-4,000 נוסעים ואנשי צוות דוברי גרמנית. בלומנטל: פועלים במספר זירות על מנת לקדם את התיירות הימית לישראל


10:37 ,29.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

אניית הקרוז המפוארת Mein Sheif 5 (ובעברית "האנייה שלי 5") פקדה לראשונה את נמל אשדוד בשבוע שעבר. במסגרת קבלת האנייה נערך טקס חילופי דגלים בו השתתפו מנכ"ל חברת נמל אשדוד, איציק בלומנטל, ורב חובל האנייה, loannis anastasiou.

 

אניית הנוסעים המפוארת שייכת לחברת התיירות הגרמנית Tui Cruises והיא נמסרה לחברה ממספנות בפינלנד לפני שנה בלבד. אורכה עומד על כ-295 מטר ומשקל הכולל הוא 98,785 טון. האנייה הגיעה לנמל אשדוד כשעל סיפונה 4,000 נוסעים ואנשי צוות דוברי גרמנית כאשר כל הפעילויות על הסיפון מתבצעות בשפה הגרמנית בלבד.  

 

מחברת נמל אשדוד נמסר כי הביקור בישראל הינו חלק מהפלגה באגן המזרחי של הים התיכון. בסיום הביקור באשדוד המשיכה האנייה להפליג במערב הים התיכון.

 

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל: "אנו מבצעים פעילות במספר זירות על מנת לאושש ולקדם את התיירות הימית לישראל. לצורך כך, השתתפנו בכנסי תיירות בינלאומיים ורתמנו גם את משרד התיירות שיבצע גם הוא פעילות לשיווק התיירות הימית לישראל".