אס טי אנד טי פרקה מטען חריג עבור תחנת כוח באר טוביה

המטען החריג שנפרק בנמל אשדוד בתחילת השבוע כלל יחידת גנרטור במשקל 405 טון וטרנספורמטור במשקל 320 טון של חברת סימנס. המטען נפרק מאנייה של חברת BIGLIFT ישירות על משאיות מתמחות של חברת תעבורה


12:18 ,28.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות אס טי אנד טי הובלה וסחר ימי פרקה בנמל אשדוד מטען כבד ומסובך  במשקל 405 טון. המטען החריג, אשר מיועד לתחנת הכוח בבאר טוביה, כלל יחידת גנרטור במשקל 405 טון וטרנספורמטור במשקל 320 טון של חברת סימנס. נציין כי מדובר באחד המטענים היותר כבדים שנפרקו מאניה בנמל אשדוד. כמו כן נלוו למטען החריג כ-160 יחידות מטען נוספות במשקלים שונים החל מ-50 ועד 175 טון.

 

המטען החריג הגיע לאשדוד בתחילת השבוע על גבי האנייה Transporter של חברת BIGLIFT שהיא מהחברות המובילות בתחום המטענים הכבדים בעולם. חברת BIGLIFT מאמסטרדם מיוצגת ע״י חברת ST&T בישראל ומשרתת את השוק מקומי כבר עשרות שנים בתחום.

 

המטען נפרק בנמל ישירות על משאיות מתמחות של חברת תעבורה. נציין כי הפרויקט מנוהל ע״י חברת השילוח גלובוס שמטפלות בכל משלוחי הפרויקט שהגיעו על אניות שונות עבור תחנת הכוח בבאר טוביה.

 

מר מנואל אמיר, מנכ״ל חברת אס טי אנד ט, ציין כי ״סיימנו פרויקט מורכב וייחודי זה בהצלחה, ואנו מודים לכל המעורבים ולנמל אשדוד ועובדיו על הביצוע המקצועי ושיתוף הפעולה״.