אחרי השיפוץ: אניית היוקרה Insignia פקדה את נמל חיפה

האנייה המפוארת עברה חידוש ושדרוג בהשקעה כוללת של 180 מיליון דולר. אוניית אינסיניה היא בעלת קיבולת של 684 אורחים לצד 400 אנשי צוות


13:29 ,27.05.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אניית אינסיניה (Insignia) של חברת השייט היוקרתית אושיאניה קרוזס, עגנה בנמל חיפה, לראשונה מאז שעברה חידוש ושדרוג מקיף כחלק מתוכנית השדרוגים המושקעת OceaniaNext.

 

תכנית השדרוגים מתבצעת בהשקעה כוללת של 180 מיליון דולר והיא הושקה במטרה לשדרג את ההיבטים השונים בחוויית האורחים של חברת אושיאניה קרוזס. בשלב הראשון של הפרויקט שודרגו 4 אניות מסדרת רגטה היוקרתית, הכוללת אוניות קטנות, בעלות קיבולת של 684 אורחים. מטרת פרויקט שדרוג שאפתני זה, היא להפוך את ארבעת האוניות ל״טובות יותר מחדשות״. אניית אינסיניה הייתה הראשונה שהשלימה את השדרוג וכעת עגנה לראשונה בחופי ישראל.

 

תכנית השדרוג נבנתה לאחר מחקר מעמיק שכלל שיחות עם נוסעים נאמנים של החברה, אשר הדגישו את רצונם לשמר את חוויית האונייה כפי שהיא כיום תוך שדרוג הסטנדרטים, הסטייל ואלגנטיות האונייה כך שיהיו בעלי אופי עכשיו.

 

אניית אינסיניה מבקרת בישראל במסגרת הפלגה במסלול הדגל שלה, ״מסביב לעולם ב-180 יום״, שיוצאת בחודשי החורף מניו יורק וניתן להזמין הפלגה במקטעים שונים. ההפלגה הנוכחית יצאה לדרך מניו יורק ב-11 בינואר 2019, במסגרת מסלול זה, עוברת אוניית אינסיניה במגוון יעדים אטרקטיביים ברחבי העולם, החל מהים הקאריבי ומקסיקו, לאוסטרליה והפיליפינים, משם לסין ולאחר מכן ליפן, וייטנאם, תאילנד, הודו, מצרים, ישראל, איי יוון, ויעדים שונים באירופה, משם חוזרת לארה״ב ולבסוף תעגון במיאמי ב-11 ביולי.

 

אוניית אינסיניה היא בעלת קיבולת של 684 אורחים לצד 400 אנשי צוות, מה שמבטיח לכל נוסע יחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר. על סיפון האוניה פועלות כעת 4 מסעדות מיוחדות שאינן דורשות הזמנת מקום מראש (The Bistro, Terrace Café, Waves Grill ,Afternoon Tea). בנוסף, אורחי האונייה יוכלו להנות ממגוון טרקלינים, וברים קזינו. כמו כן, מוצעים על סיפון האונייה ספא ומרכז כושר ברמה בינלאומית.

 

מהחברה נמסר כי בעקבות פרויקט השדרוג, אינסיניה כיום היא אונייה שונה לגמרי. הסגנון האלגנטי והבלתי מתפשר משרה אווירה מיוחדת ויוקרתית בקרב הנוסעים המגיעים לאולם קבלת הפנים והאולם העליון. גרם מדרגות מרכזי, חדש ונוצץ עם מעקה מעוטר בשבבי קריסטל ימתין לנוסעים עם עלייתם לסיפון, בתקרת האנייה נברשת מפוארת המרושתת בזכוכיות מעושנות שנצבעו ידנית כל אחת, בחדר האוכל המרכזי הוצבו כסאות עור, בצבעי קרם עדינים עם שיוף ברוזנה מתכתי שקולטים את האור הנשקף מנברשת הקריסטל החדשה, המקשטת את מרכז החלל. כל סוויטה מפוארת וקבינה חדשה שופצו לחלוטין מהרצפה ועד התקרה, לרבות חדרי האמבטיה והשירותים. המרחבים הציבוריים עוצבו בסטייל ייחודי הכולל שימוש בבדים יוקרתיים בצבעי ים ושמיים מביתRubella  ו Kravet, וכן נעשה שימוש בריהוט מעצבים ואביזרי תאורה שהותאמו במיוחד כדי לשקף את הסגנון היוקרתי של אושיאניה, לצד נוחות חסרת פשרות. באנייה ניתן לראות אלמנטים מבית מיטב מותגי עיצוב פנים מהמובילים בעולם כגון Baker ו Donghia.