האיום עזר, התקציב הוחזר, ההפגנה בוטלה

לאור איום בהפגנה מול משרדו חזר בו מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל מכוונתו לבטל את תקציב יום האשה


10:29 ,30.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

ההפגנה של עובדות נמל אשדוד, שתוכננה להבוקר (ד') מול משרדו של מנכ"ל הנמל בפועל יצחק בלומנטל, במחאה על כוונתו שלא לתקצב את יום האשה בנמל, בוטלה לאחר שבלומנטל חזר בו מכוונתו.

 

בלומנטל החליט "להעניש" את עובדות הנמל ולא לתקצב את אירועי היום בשל אי התייצבות נציגי ועד עובדי מינהל ואקדמאיים ומזכירי הוועדים בטקס הרמת הכוסית לקראת חג הפסח.

 

בשל הודעתו של בלומנטל על הפשרת התקציב לקיום 'יום האישה' בנמל, הורתה לוגסי לבטל את הפגנת העובדות שתוכננה למחר. 

 

במכתב שהוציא בלומנטל אתמול (ג') לממונה על קידום מעמד האשה בנמל אפרת קסלר, היא ציין כי בעקבות החלטתו לבטל את תקציב יום האשה "אני שומע שמתנהל מסע ציני לניצול הוראתי כספין תקשורתי ופנים ארגוני, שכביכול ההחלטה נועדה לפגוע בנשים, דבר שאיננו עולה על הדעת".

 

בלומנטל הוסיף, כי באירוע שהיה בנמל, בו הואשם עובד בהטרדה מינית כלפי אשה, היתה עמדתו שמקומו של העובד אינו בחברה, אולם בניגוד לעמדתו העובד נשאר בחברה.

 

"למרות זאת, כתב, "הנני קשוב לרחשי ליבן של עובדות הנמל, שרבות מהן שוחחו איתי אישית וראו את עצמן כנפגעות מההחלטה להקפיא את התקציב. לאור זאת, ועל מנת לשמור על כבודן של עובדות הנמל מניצול ציני של ההחלטה ופגיעה במעמדן, החלטתי לשחרר את התקציב שהוקפא".

 

יו"ר ועד מנהל ואקדמאים בנמל מיכל לוגסי הביעה שביעות רצון מההחלטה: "אני שמחה שבלומנטל חזר בו ושהוא הבין שהוא טעה. יחד עם זאת, אני גם מקווה שהוא הטמיע את העובדה שלא נרשה ולא נסכים לכל פגיעה גם בעתיד בעובדות הנמל".