חברת נמל אשדוד קיימה מפגש לקוחות פרימיום

למפגש, אשר מתקיים כחלק מסדרת מפגשי לקוחות מדי רבעון, הגיעו חברי הנהלה בכירה של חברת נמל וכ-50 סוכני אניות לקוחות פרימיום


10:56 ,20.03.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד קיימה מפגש לקוחות פרימיום בהשתתפות מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, חברי הנהלה בכירה וכ-50 סוכני אניות לקוחות פרימיום.

 

האירוע, המהווה חלק מסדרת מפגשי לקוחות שמקיימת הנהלת חברת נמל אשדוד מדי רבעון, התקיים בשבוע שעבר בתיאטרון הלאומי הבימה, ובמסגרתו נערכה קבלת פנים חגיגית, קוקטייל והופעה מיוחדת של המחזמר "עלובי החיים". במסגרת זו משתתפים ארבעה קהלי יעד שונים, ביניהם מובילים יבשתיים, בעלי חברות ספנות וסוכני אניות, עמילי מכס ויבואנים ויצואנים. מטרת המפגשים ליצור ערוץ תקשורת פתוח המבטיח דיאלוג שוטף וקידום העבודה המשותפת.

 

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל הציג בפני הלקוחות את ביצועי הנמל בשנה החולפת וציין כי התוצאות החיוביות הן ראייה לפעילות מקצועית-עסקית נחושה ואחראית. בלומנטל אף סקר את הערכות הנמל לתחרות והתכניות האסטרטגיות להתמודדות עם השינויים בעולם התחבורה הימית, בדגש על הקו החדש של מגה אניות שיפקוד את הנמל ועמו מטענים מגוונים במיוחד, המצריכים עבודה ייחודית ורגישה של הצוות.

 

בלומנטל הודה ללקוחות החברה אשר בוחרים בנמל אשדוד כנמל הבית שלהם באופן סדיר ושוטף.