חברת נמל אשדוד תקלוט עשרות סוורים חדשים

לאחר שנתיים וחצי הגיע מכרז הסוורים בנמל לסיום, לאור עבודה של שלוש ועדות קליטה ובהתאם לנהלים ולתקנות


09:52 ,08.09.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

ועדת הביקורת של דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישרה את קליטתם של עשרות סוורים חדשים, שייקלטו במהלך החודשים הקרובים.

 

30 מבין הסווארים החדשים ייקלטו לעבודה בנמל באופן מיידי, כשבהמשך ייקלטו סווארים נוספים במהלך החודשים הקרובים, על פי הצרכים בנמל. עם כניסתם לעבודה יעברו הסוורים קורס ייעודי להכשרתם לתפקיד.

 

גיוס הסוורים החדשים התאפשר לאחר עבודה מאומצת של שלוש ועדות קליטה שפעלו במקביל וראיינו במהלך החודשיים האחרונים למעלה מ-800 מועמדים. חלק משלבי המיונים במכרז התקיימו בזמן מבצע "צוק איתן" וחלק מהמועמדים הסופיים נקראו לשירות מילואים בצו 8. הנהלת הנמל החליטה להשהות את עבודת הוועדות עד לשחרור המועמדים משירות, על מנת שיוכלו להשתתף בהליכי המיון.

 

מכרז הסוורים נערך בכפוף לתיקון האחרון של התקנות החדשות בעניין העסקת קרובי משפחה בעבודה. בהתאם להחלטת ועדת הביקורת,  בקרב עשרות הסוורים שיתקבלו לעבודה בנמל אין קרובי משפחה של עובדי נמל אחרים, כפי שהם מוגדרים בתקנות.

 

המנכ"ל בפועל של נמל אשדוד יצחק בלומנטל בירך על השלמת המכרז: "סיום תהליך קליטת הסוורים הינו בשורה חשובה וטובה לכלכלה הישראלית ולסחר הימי. היות והנמל  מהווה את שער הכניסה הימי המרכזי של מדינת ישראל, פעלנו במהרה, במטרה לשפר את רמת השירות ללקוחות ולצמצם את זמני ההמתנה בפריקת ובטעינת אניות".