כנס לקוחות פרימיום בנמל אשדוד

מנכ"ל הנמל עדכן בכנס על השיפורים שהכניס הנמל בשנה החולפת, כולל קיצור זמן ההמתנה והשהייה של אוניית מכולות


10:47 ,16.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד ערכה ביום חמישי האחרון כנס לקוחות פרימיום.

 

האירוע התקיים במשכן לאומניות הבמה באשדוד ובמסגרתו נערכה קבלת פנים חגיגית וקוקטיל והוצג המופע "דוד ושלמה" בהשתתפות דוד ד'אור ושלמה בר והברירה הטבעית.

 

מנכ"ל נמל אשדוד בפועל יצחק בלומנטל הציג בפני הלקוחות את השיפורים שהכניס הנמל בשנת 2014 ובמחצית הראשונה של 2015, וביניהם: שיפור במדדי השירות וקיצור זמן השהייה הממוצע לאוניית מכולה מ-33 שעות ב-2013 ל-32 שעות; קיצור זמן ההמתנה הממוצע לאוניית מכולה מ-9.8 שעות ל-7.7 שעות; הטמעת טכנולוגיה חדישה עם מעבר לשימוש במסרים אלקטרוניים של כמעט 100% מהאוניות; השקעה אפליקציה לנהגי משאיות, דרכה הם יכולים להזמין תור מראש ולקצר את זמן השהייה בנמל; ופרסום תכנון שבועי של שיבוץ אוניות ברציפים.

 

בנושא כוח אדם עדכן בלומנטל על קליטה מוצלחת של 60 סוורים חדשים וכי הנמל מתכנן מהלך של קליטה נוספת בתקופה הקרובה.