יו"ר התאחדות התעשיינים בתאילנד מבקר בישראל

הביקור כולל משלחת של אנשי עסקים בכירים וכן נציגים של משרדי החוץ והמדע והטכנולוגיה בתאילנד


10:05 ,15.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת של כ-20 אנשי עסקים בכירים מהתאחדות התעשיינים של תאילנד, בראשות יו"ר ההתאחדות, הגיעה לביקור עבודה בישראל במטרה לבחון טכנולוגיות ישראליות בתחומים מגוונים, כגון: ICT, אריזה, רפואה, ואנרגיה.

 

המשלחת העסקית מגיעה יחד עם משלחת של 16 נציגים ממשרד החוץ ומשרד המדע והטכנולוגיה של תאילנד.

 

הביקור יצא לפועל ביוזמת וארגון שגרירות תאילנד בישראל והנספחות המסחרית של משרד הכלכלה הישראלי בבנגקוק, ובשיתוף עם מכון הייצוא הישראלי, התאחדות התעשיינים בישראל ואיגוד לשכות המסחר.

 

הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בבנגקוק ברק שרעבי: "מדובר בביקור ייחודי בישראל של משלחת עסקית בכירה וגדולה מתאילנד, שהינה אחת מהכלכלות המרכזיות של דרום-מזרח אסיה. תאילנד הינה אחת מהמדינות היצרניות הגדולות בעולם והקהילה העסקית בתאילנד שמה לה למטרה לשדרג את יכולות הייצור הקיימות שלה ולפתח יכולות בתחומים נוספים על מנת לשמר את מעמדה כמובילה באזור.

 

"בתאילנד יש הערכה גדולה ליכולות הטכנולוגיות של ישראל והגעת משלחת נציגי תעשייה כה בכירים בסדר גדול כזה, משקפת את החשיבות שרואה הסקטור העסקי בתאילנד בתרומתה הפוטנציאלית של ישראל לשדרוג היכולות במשק התאילנדי, תוך הטמעת טכנולוגיות ישראליות, שיתנו ערך מוסף לתעשייה התאילנדית על פני מתחרותיה.

 

"התאילנדים נמצאים כעת בשלבים מתקדמים של בניית יכולות לפני כינון האיחוד הכלכלי של מדינות אסיין (ASEAN Economic Community), שצפוי להתחיל בסוף 2015. ביקור זה הוא חלק מעבודה ארוכת טווח של הנספחות מול התאחדות התעשיינים של תאילנד ואנו מקווים שהתאילנדים יקבלו ערך מלא מהביקור וחשיפה לניסיון והידע שיש לחברות הישראליות בתחום".

 

ב-2014 הסתכם היצוא לתאילנד ב-500 מיליון דולר, בעוד שהיבוא הסתכם ב-650 מיליון דולר.