ספן סוכנויות השיקה קו ימי לטורקיה ומצרים

זהו שירות אקספרס שבועי חדש הפועל באמצעות סוכנות ספן, חברת הבת של חברת פרידנזון. זהו נדבך נוסף על הקו הטורקי שבו חברת פרידנזון מבצעת שירותים על כל השרשרת הלוגיסטית. בראש סוכנות ספן תעמוד בר כהן


11:42 ,18.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פרידנזון הקימה לאחרונה סוכנות אנייה חדשה בשם ״ספן״ שתייצג את חברת MEDKON LINES הטורקית לטובת פעילות ימית בין נמל אשדוד לנמלי טורקיה ומצרים. בראש סוכנות ספן תעמוד בר כהן. בר כהן הינה בעלת ניסיון של 27 שנה בתחום, ומאז שנת  2008 היא משמשת בתפקיד מנהלת היבוא הימי של חברת פרידנזון.

 

שירות האקספרס החדש החל פעילותו בחודש מרץ, טרם כניסת נגיף הקורונה לחיינו, במטרה להציע ליבואנים וליצואנים הפועלים מול מצרים וטורקיה שירות אקספרס שבועי מנמל אשדוד לנמלי טורקיה (מרסין, איסקנדרון) ומצרים (אלכסנדריה).

 

בקו פועלת האנייה MOLIVA, אניית מכולות בנפח 650 TEU אשר נבנתה בשנת 2014, ופועלת תחת דגל מלטה. מאז חודש מרץ האנייה פקדה את נמל אשדוד כבר שש פעמים.  

 

אסף פרידנזון, משנה למנכ״ל קבוצת פרידנזון, ציין כי האנייה MOLIVA פועלת עבור חברת MedKon Lines, חברה טורקית ותיקה ומצליחה בעלת פעילות ענפה באזור הים תיכון. עוד  ציין, כי לסוכנות ספן זהו קו ראשון ובכוונתה להתפתח ולהשיק קווים נוספים לטובת השוק הישראלי.

 

לקבוצת פרידנזון פעילותה רבה מול טורקיה והוספת השירות הימי מהווה נדבך נוסף בשירות שהיא מעניקה ליצואנים ויבואנים שעובדים עם טורקיה המשלימה עבורם את מגוון הפתרונות להם הם זקוקים. הקבוצה מעניקה שירותי לוגיסטיקה, שילוח ימי ואווירי, עמילות מכס, הובלה יבשתית, שירותי אחסנה וכאמור, מעתה גם שירותי סוכנות ימית.