ענקית הספנות Evergreen מוקירה תודה לנמל אשדוד

במכתב שנשלח על ידי ראשי החברה, הם הודו על השירות היעיל והמהיר שניתן על ידי הנמל ועובדיו. המכתב נשלח בעקבות פעילות מאומצת של הנמל לפרוק שתי אניות Evergreen שהגיעו יחדיו באיחור במהלך השבוע החולף, בשל תנאי מזג אוויר קשים בסין


10:31 ,28.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת נמל אשדוד פרקה במהלך השבוע החולף שתי אניות, EVER UNIQE ו- ITAL USODIMARE, של חברת הספנות הבינלאומית Evergreen, אשר הגיעו יחדיו לרציף 23 בנמל בגין מזג האוויר הקיצוני במזרח, שהביא לאיחור בהגעת האניות ל״חלון״ ברציף - זמן שהוא "ברזל" בענף הנמלים.

 

דובר החברה ציין כי נמל אשדוד הצליח לגלות גמישות ומקצועיות בטיפול מהיר ומעל המצופה באניות הללו ובכך זכה לשבחים על שירות שקבע רף גבוה מאד.

 

הפריקה, עפ״י דוברות נמל אשדוד, אירעה במהירות ויעילות רבה שהרשימה את חברת הספנות ובעקבות כך, ראשי חברת הספנות הטייוואנית Evergreen שלחו מכתב הוקרה לחברת נמל אשדוד ובו צוין כי: "אנו מביעים את ההערכה הגדולה שלנו לשירות המצוין של נמל אשדוד הצליח לפרוק את הספינות בתוך פחות מ-4 משמרות".

 

נזכיר כי בחודש שעבר נשיא חברת הספנות Evergreen, מונג-ג'יי לי, הגיע בראש משלחת מקצועית של מנהלים בכירים לביקור עבודה בחברת נמל אשדוד. את הביקור ליוו מטעם הנמל יו"ר החברה אורנה הוזמן בכור והמנכ"ל יצחק בלומנטל. במסגרת הביקור המקצועי דנו חברת נמל אשדוד וחברת הספנות הטייוואנית באפשרויות להרחבת העבודה המשותפת העמקת הפעילות העסקית. 

 

נציין כי Evergreen היא אחת מחברות הספנות הגדולות בעולם והיא חברה בברית הימית ocean (אוקיינוס). החברה נחשבת לאחת מהלקוחות האסטרטגיים של נמל אשדוד.