אות הוקרה לעובדים מצטיינים של נמל חיפה

העובדים והמנהלים זכו להכרה בטקס מרגש. מנדי זלצמן: "עובד נמל מצטיין מבין שהוא לא יזכה בפוליצר, לא בפרס נובל, או במדליה אולימפית ובטח שלא באוסקר"


00:00 ,06.12.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

12 העובדים המצטיינים של נמל חיפה לשנת 2012 זכו אתמול (ד') לאות הוקרה על עבודתם המסורה, בטקס שנערך בטיילת של חוף הים.

דירקטוריון חברת הנמל, הנהלת הנמל, נציגי הוועדים וכמובן המנהלים והעובדים המצטיינים ובני משפחותיהם נכחו באירוע המרגש, שכלל ברכות של הזוכים ומנהליהם, מזכירי הוועדים, יו"ר הדירקטוריון בפועל אורן מילשטיין ומנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן.

העובדים המצטיינים של השנה הם: עובדת מצטיינת נמלי מס' 1: חנית כהן, פקידת סידור עבודה סוואר. בנימוקי הזכייה נכתב: "חנית היא עובדת ותיקה מאוד, שהצליחה להפוך את הסקטור למשפחה, דואגת לכל עובד ועובד בצורה פרטנית, משמשת כ'אם' לעובדי הסוואר ופותרת כל בעיה שמתעוררת בתחום עבודתה, וגם שלא בתחומה. הנמל אצלה בעדיפות ראשונה".

עובד מצטיין נמלי מס' 2 הוא יצחק חרמון, סגן מנהל עבודה מכונאות מתמחה. בנימוקי הזכייה נכתב: "עובד אחראי, מקצועי, מתמיד, בולט בשקט שלו ובעל יחסי אנוש טובים. נרתם לבצע כל מטלה שנדרש ומבצעה בצורה מושלמת".

מנהלת מצטיינת נמלי מס' 1 היא ליאת ארן, ראש מדור תקציב השקעות ותמחיר. בנימוקי הזכייה נכתב: "ליאת מגלה רמה מקצועית גבוהה בכל תחומי פעילותה, מקדמת ויוזמת שינויים ושיפורים בכל אחד מהנושאים עליהם היא מופקדת: שיפור התהליכים בתקציב השקעות, ובהקמת מערכת תמחיר, שבימים אלה ליאת מסיימת את הקמתה. בד בבד עם עבודתה התובענית והיותה אם לשלוש ילדות, סיימה ליאת לאחרונה בהצטיינות את לימודיה לתואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת חיפה".

מנהל מצטיין נמלי מס' 2 הוא סדרן העבודה מאיר מלכה. בנימוקי הזכייה נכתב: "מנהל עבודה מקצועי ואיכותי, מבצע כל משימה שנדרש בצורה מעולה, תוך הקפדה על בטיחות ומשמעת ובפיקוח צמוד מצידו. זמין בכל עת לעבודה ומקפיד על עמידה בלוחות הזמנים. בולט בצניעותו ולא חוסך מעצמו לתת כתף לפועלים בסיועו בעבודתם הפיזית. איש משכמו ומעלה".

עובדים ומנהלים מצטיינים נוספים: מלח כשיר בגוררת גבריאל אלקיים; רו"ח/עוזר חשב החברה ניר קידר; אחראית לתביעות לקוחות דלית בלזם; מנופאי שער אייל זלץ; מנופאי שער אסף זיסר; אתת רוני בן דוד; מנהל עבודה מכונאות נייד יהודה צוקרן; מכונאי ראשי בכיר גוררות רוברטו סהר.

זלצמן: "עובד נמל מצטיין מבין שהוא כנראה לא יזכה בפוליצר וגם לא בפרס נובל, או במדליה אולימפית, ובטח שלא באוסקר, אבל הוא שואף לשנות את סביבתו, לעשות שינוי ולהגשים את עצמו במקום העבודה, לעיתים כאשר בסביבתו הוא נחשף לעמיתים שלא רואים בכך דבר רצוי. על כך הוא ראוי למלוא ההערכה".