באירוע חגיגי נפרדו אנשי חברת נמל חיפה מחברי דירקטוריון פורשים

בין האנשים שסיימו את עבודתם: יו"ר הדירקטוריון לשעבר בן ציון סלמן, רו"ח אלינה פרנקל-רונן, לאה לנדאו איש הורוביץ ומזכיר הדירקטוריון לשעבר עופר מרדכי


00:00 ,18.04.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

באירוע מרגש שהתקיים השבוע (שני) נפרדו חברי הדירקטוריון והנהלת החברה מחברי הדירקטוריון ומזכיר החברה.

חברי דירקטוריון והנהלת חברת נמל חיפה נפרדו השבוע ממספר חברי דירקטוריון.

יצוין שהעוזבים שירתו את הדירקטוריון במהלך התקופה בה נרכש והותקן הציוד המתקדם בעולם עבור מסוף הכרמל, נרכשה והועלתה לאוויר מערכת ה-TOSשל חברת NAVIS ונרכשה, נבנתה והושקה הגוררת הגדולה בישראל, ה"אילן 1."

את האירוע פתח היו"ר הנכנס אבריאל בר יוסף, שהודה במילים חמות לעושים במלאכה והבטיח להמשיך לפעול למען החברה.

בין הנפרדים, שכולם סיימו את כהונתם במהלך השנה האחרונה: יו"ר הדירקטוריון בעבר בן ציון סלמן; רו"ח אלינה פרנקל-רונן, שכיהנה במשך תקופה גם כיו"ר הדירקטוריון; לאה לנדאו איש הורוביץ ומזכיר הדירקטוריון עופר מרדכי.

סלמן הודה בהתרגשות לנוכחים והעלה על נס את חשיבות העובדים בחברת הנמל ואת יציאת חברת נמל חיפה מתקופה קשה למאה ה-21, כשהנמל ערוך ומוכן לתת שירות מהמעלה הראשונה, תוך ציפייה לסיום העבודה על העמקת תעלת הכניסה לנמל, שתאפשר כניסתן של אוניות ענק.

פרנקל-רונן הודתה לנוכחים, החל מהדירקטורים וחבריה והפורשים, ועד למנכ"ל חברת הנמל מנדי זלצמן המנכ"ל והסמנכ"לים שגם הם נכחו. היא סיימה באיחולי הצלחה ליו"ר הדירקטוריון הנכנס בר יוסף.

מרדכי אמר בדברי הפרידה: "אין ספק שגם בעוד עשרות שנים, כאשר ישקיפו מהכרמל אל הנמל, יראו את תוצאות פעולתם של בן ציון סלמן, מנדי זלצמן וכל העושים במלאכה".

יצוין שהאירוע התקיים במסעדת ליליות בתל אביב.