בעקבות המצב הביטחוני נמל חיפה קולט אוניות נוסעים נוספות

שש אוניות נוסעים יפקדו היום את נמל חיפה, רובן יישארו בנמל לפחות יום נוסף, זאת בשל הסטת אוניות לנמל חיפה בעקבות המצב הביטחוני בדרום


00:00 ,30.10.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

נמל חיפה נערך ביממה האחרונה לקליטת שש אוניות נוסעים שיפקדו את הנמל במקביל החל מהבוקר. שתיים מהאוניות שהיו אמורות להמשיך מחיפה לאשדוד יאריכו את שהייתן בחיפה, ארבע אוניות שהיו אמורות לפקוד את אשדוד ולהגיע בהמשך לחיפה, הקדימו את בואן והגיעו לחיפה כבר הבוקר.

 

לצורך קליטת 6 אוניות נוסעים במקביל החל נמל חיפה אתמול בהיערכות מיוחדת שתאפשר את קשירתן. 2 מהאוניות נקשרו במסוף כרמל, מסוף המכולות החדש של נמל חיפה. בנוסף, מבוצעת היערכות שתאפשר את קליטתם של מאות האוטובוסים שייקחו את התיירים לטיולים ברחבי הארץ.

האוניות המבקרות הן: האונייה רוטרדם, האונייה סלבריטי קונסטליישן (ביקור ראשון אי פעם בישראל), האונייה קוסטה פסיפיקה, האונייה אזמרה קווסט, האונייה פרינסדם והאונייה של חברת מנו, רויאל איריס שהייתה אמורה להעלות נוסעים ישראלים באשדוד, תעשה זאת הבוקר בחיפה ב"רציף האצבע".

 

נמל חיפה כאמור, בהיערכות מיוחדת, עושה מאמצים רבים כדי לאפשר לכל אלפי התיירים שהות חווייתית ומהנה בישראל, זאת אל אף העומס הגדול. במהלך כל היום ינחו צוותים גדולים את המגיעים ואלו עומדים לרשות התיירים, הנוסעים הישראלים, מדריכי התיירים, חברות האוטובוסים וסוכני האוניות.

 

נזכיר כי נמל חיפה דיווח על שנת תיירות מוצלחת לאורך 2011 ועל עומס מבורך בפרט בחודשים ספטמבר עד דצמבר. הצפי לאוקטובר עמד על 40 אלף תיירים והוא יעלה עוד בעקבות הפניית אוניות נוסעים אל נמל חיפה.