חדש באתר נמל חיפה: לוח ההפלגות עבור התיירים ונותנים השירותים

המידע, המופיע באתר בעברית ובאנגלית, כולל את זמן הגעת ועזיבת האונייה, הרציף בו היא עוגנת, פרטי הסוכן ושעות הטיפול בנוסעים


00:00 ,19.08.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

בסוף השבוע האחרון עלה באתר נמל חיפה, בעברית ובאנגלית, לוח הפלגות חדש ומקיף, המיועד לנוסעים הישראלים, התיירים ונותני השירות השונים.

את רציפי הנמל פוקדות גם השנה, כמעט מידי יום, אוניות נוסעים של חברת מנו ספנות (היחידה שמציעה הפלגות מישראל) ושלל אוניות תיירים מרחבי העולם. את מאות אלפי התיירים המגיעים לחיפה דרך הים משרתים אלפי נותני שירותים.

לוח ההפלגות החדש מיועד עבור כל אלה, ובו ניתן למצוא את כל המידע הדרוש.

הכניסה ללוח ההפלגות נעשית דרך "שער נוסעים" באתר, בעברית ובאנגלית, כשכל גולש יכול לבחור את טווח התאריכים הרצוי לו. המידע על ההפלגות כולל את שם האונייה; שם ופרטי סוכן האונייה; שעת הגעה ושעת העזיבה; הרציף שבו תעגון האונייה בנמל; שעות הטיפול בנוסעים – בעיקר עבור שעות ה-CHECK IN לנוסעים הישראלים, אבל גם שעות פעילות החנויות הפטורות ממכס לתיירים; מקום איסוף הנוסעים ומידע נוסף.

המערכת מתעדכנת מדי יום. היא אופיינה על ידי אנשי טרמינל הנוסעים, שאחראים על הטיפול במאות אלפי הנוסעים העוברים בטרמינל מדי שנה.

יצוין שכמו בשנת 2011, גם 2012 אמורה להיות שנת שיא בהגעת תיירים לישראל, כשהחודשים העמוסים ביותר הם ספטמבר-נובמבר. הגידול במספר התיירים מוסבר, בחלקו, בעקבות הסטת אוניות מאזורים כמו מצרים ותוניסיה לחיפה, עקב חוסר הוודאות הביטחוני השורר במדינות צפון אפריקה.

בנוסף, עקב האירועים במצרים, ירד מאוד מספר התיירים המגיעים לביקורים של יום או יומיים בישראל דרך מעבר הגבול בטאבה, כך שהתיירות הימית הפכה למרכיב חשוב במפת התיירות.

המידע מופיע באתר http://www.haifaport.co.il/passenger_transport/