לין ונציגי לשכות המסחר ביקרו בנמל חיפה

במהלך הסיור זכו המשתתפים לשיט ימי על אחת מגוררות הנמל, שמעו סקירה מקיפה על ההיסטוריה של הנמל מאת מנדי זלצמן ואף ביקרו בתצפית הנמל


11:00 ,18.09.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל נמל חיפה מנדי זלצמן אירח את עו"ד אוריאל לין נשיא איגוד לשכות המסחר, דוד קסטל, נשיא לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון, מאיר קלוגהפט, יו"ר ענף הצעצועים באיגוד לשכות המסחר,  וכן צוות בכיר מהנהלת הלשכה לסיור מקיף בנמל.

 

במהלך הסיור זכו המשתתפים לשיט ימי על אחת מגוררות הנמל, שכלל תצפית מרתקת על הנמל והעיר חיפה ולביקור בתצפית הנמל, שאמונה על ניתוב הספינות הפוקדות את הנמל.  

 

מנדי זלצמן סיפק לאורחים סקירה מקיפה על תולדות הנמל ופעילותו וציין כי על פי ה- OECD הנמל דורג במקום הרביעי במדד היעילות הכללית של נמלי מכולות.

 

זלצמן אף הפתיע את האורחים ואמר כי תמיד חושבים שהנמל מזהם את העיר אך מבדיקה שהם עשו התגלה שהעיר חיפה היא זו שמזהמת את הנמל ולא להיפך.

 

לין הביע בשם כל המשתתפים הערכה רבה למנכ"ל זלצמן ולכל עובדי נמל חיפה, על הישגיהם המרשימים שהיו מלווים במאבקים מיותרים.

 

לשם השקיפות הזכיר לין בפתח הפגישה כי בימי נערותו, עת למד בבית הספר הימי בחיפה, למד חתירה בנמל, הרבה להפליג ביאכטות של מועדון הכרמל ואף שלה דגי בורי.

 

בסיום הסיור העניק זלצמן ללין תבליט אמנותי מכסף של נמל חיפה על רקע העיר חיפה, שנעשתה על ידי האמן יאס (YAS), עם הקדשה "אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שאוהבים את העסק שלהם".