נמל חיפה בחר את עובדיו המצטיינים

לפני חג הפסח נערך בטרמינל הנוסעים בנמל טקס העובדים המצטיינים השנתי. העובד המצטיין הנמלי הוא אלעד אדיב, העובד כעוזר ראש מדור תמחיר והשקעות


10:25 ,21.04.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

השבוע התקיים בטרמינל הנוסעים שבנמל חיפה טקס העובדים המצטיינים השנתי.

 

כעובד מצטיין נמלי נבחר אלעד אדיב, שעובד כעוזר ראש מדור תמחיר והשקעות. תעודת ההצטיינות ניתנה לו עבור: "עובד חרוץ ובעל תחושת אחריות גבוהה מאוד כלפי משימותיו. במטרה לעמוד במשימות ובמטלות רבות בלוח זמנים קצר ומצומצם, הוא נכון לעבודה גם מעבר לשעות הרגילות בכל עת. אלעד יוזם ופועל לקדם רעיונות ונושאים לשיפור וייעול תהליכי העבודה בהכנת תקציב ההשקעות של החברה ודוחות הבקרה. עובד מסור ובעל יחסי אנוש מצוינים".

 

עובד מצטיין נמלי נוסף הוא יהודה דוד העובד כמנופאי חוף. הנימוקים לבחירתו: "עובד ותיק מסור ונאמן לעבודה ולחברה, הנרתם לעזרת הממונים בכל עת ובכל מצב. למרות הגיל והוותק בחברה, הוא מוכן לבצע כל עבודה במסגרת תפקידו ועושה זאת על הצד הטוב ביותר. הוא תמיד עם חיוך על פניו ומהווה דוגמא לחבריו לעבודה, ובעיקר לצעירים שבחבורה".

 

מהנדס תעשייה וניהול יוסי אלבוים העובד במדור משאבים/יחידת מנהל וארגון נבחר כמצטיין מחלקתי. הנימוקים לבחירתו: "במסגרת תפקידו יוסי מרכז ומנהל את תחום  נהלי החברה, מכין דוחות שונים להנהלת החברה ועושה זאת בצורה יעילה ומדויקת. יוסי הוא עובד חרוץ ומסור, עם ממשק עבודה רחב, עם מגוון מנהלים ועובדים ביחידות החברה. הוא  תמיד מוכן לעזור ולסייע לעובדים באדיבות וברמת שירות גבוהה".

 

מצטיין מחלקתי נוסף הוא יצחק יצחקי, העובד כספן עגינה. הנימוקים לבחירתו: "מסירות, חריצות ומשמעת מאפיינות את יצחק לאורך שנות עובדתו בחברה. הוא עובד איכותי, השומר על כללי הבטיחות בעבודה ועל ציוד החברה. בעל יחסי אנוש מצוינים. תמיד זמין לעבודה ובכל קריאה מהבית הוא מוכן להגיע לשעות נוספות".

 

מצטיין מחלקתי נוסף הוא אסף רוזנבלט, העובד כחשמלאי ציוד עגורנים. הנימוקים לבחירתו: "אסף הוא עובד מקצועי ואחראי, המבצע את עבודתו בצורה מדויקת ויסודית. אסף לקח על עצמו את נושא שיבוץ המשמרות ומבצע זאת, לאורך זמן, ללא דופי, לשביעות רצונם של המנהלים. מוערך מאד על ידי הממונים עליו".


מצטיין מחלקתי נוסף הוא דוד רביץ, העובד כאחראי סידור עבודה TOS ומרכז מידע. הנימוקים לבחירתו: "לפני קליטתו לנמל, הועסק דוד בחברה 11 שנים באמצעות חברת ייעוץ א.מ.ן. במסגרת תפקידו דוד חוסך לארגון מאות אלפי שקלים בשנה ע"י התאמת כוח אדם למשמרות על פי צורכי העבודה בזמן אמת. הוא ממלא את תפקידו תוך יצירת אמון בינו לעובדים ובינו לבין נציגות העובדים, כל זאת לאורך שנים, 24/7, תוך  מתן מענה הולם לשינויים התדירים הנדרשים בסידור העבודה".

 

עוד מצטיין מחלקתי הוא פארס נאסראלדין, העובד כאתת. הנימוקים לבחירתו: "עובד מסור ומקצועי, חדור מוטיבציה, המבצע עבודות מיוחדות ולא שגרתיות ומגלה אחריות רבה ומחויבות לתוצאות טובות. פארס נכון לתרום ולבצע כל מטלה לה נדרש. לאורך שנות עבודתו בחברה, קיבל לא מעט מכתבי תודה והערכה מהממונים עליו".

 

גם סער הלפרין, העובד כמנופאי חוף, נבחר כמצטיין מחלקתי. הנימוקים לבחירתו: "עובד חרוץ, בעל יוזמה ומוסר עבודה גבוה.  סער נכון לתרום בעבודה במהלך כל השנה ובכל המשמרות ומתייצב לשעות נוספות ככל שנדרש. סער מצטיין כאדם טוב, מתנדב לעזור לחבריו לעבודה ומהווה דוגמא לאחרים".

 

מנהל מרכז טכנולוגיסטי יהושע (שוקי) כהן נבחר כמנהל מצטיין נמלי. הנימוקים לבחירתו: "עובד ותיק עם אנרגיות של עובד חדש. מאז מינויו למנהל מוקד התקלות הנמלי, הוא דואג לפיתוחו  ולהפיכתו למרכז העצבים של הנמל. שוקי הוא הדמות המרכזית בקשר בין עובדי התפעול לאגף ציוד ומקפיד לספק רמת שירות גבוהה  ללקוחותיו. בסביבה שבה פעמים רבות בקשה לשנות או לשפר נתקלת במענה שלילי, שוקי מצליח למצוא דרך על מנת ליישם ולהטמיע ואף תורם מניסיונו לשיפור הבקשה. שוקי היה מועמד לתואר מנהל מצטיין גם בתפקידו הקודם כמנהל המסגריה".

 

מנהל מצטיין נמלי נוסף הוא יהושע קליין, המשמש כראש מדור נכסים והתקשרויות. הנימוקים לבחירתו: "מנהל ותיק ובעל ניסיון מקצועי רב בתחום המכרזים. יהושע פעיל מאוד ודואג לקדם את הנושאים שבתחום אחריותו. פעל רבות לצמצום וחיסכון הוצאות החברה. מהווה דוגמא אישית להנעה וייזום תהליכים ולמציאת פתרונות לבעיות שמתעוררות. יהושע הינו מנהל אכפתי באופן יוצא דופן, תמיד זמין ומאוד לויאלי לחברה ולכפופים לו. תמיד פתוח לשינויים ומיישם את כל החידושים החלים בתהליכי העבודה, כולל השינויים הטכנולוגיים".