רויאל קאריביאן הודיעה על ביטול ההפלגות מנמל חיפה

חברת הקרוזים הבינלאומית הודיעה כי היא משנה את המסלול של אניית הנוסעים Odyssey of the Seas, ולא תעבור בנמל חיפה כמתוכנן. ההפלגה הראשונה לאיי יוון וקפריסין היתה אמורה לצאת בחודש יוני הקרוב


09:42 ,18.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הקרוזים הבינלאומית רויאל קאריביאן הודיעה בתחילת השבוע כי היא משנה את המסלול של אניית הנוסעים Odyssey of the Seas, ולא תעבור בנמל חיפה כמתוכנן. נזכיר כי בתחילת יוני תוכנן לצאת לדרך השיט הראשון של האנייה, כשעל סיפונה אמורים היו להיות רק ישראלים מחוסנים, מחלימים וילדים שהציגו בדיקת קורונה שלילית.

 

השיט אמור היה להתנהל לאורך כל עונת הקיץ וחגי תשרי, במסלולים של שניים עד שבעה לילות - מנמל חיפה לאיי יוון, קפריסין, רודוס, סנטוריני, מיקונוס, חאניה, אתונה ולימסול.

 

מייקל ביילי, נשיא ומנכ״ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל, ציין כי ״השינוי הזה, למרות שכמובן שהוא מאכזב מאוד עבור הנופשים הישראלים שציפינו לקבלם על סיפונה, משקף את המחויבות העזה שלנו להציע חופשה בטוחה ובלתי נשכחת. אנו מקווים להמשיך לראות את האורחים הישראלים שלנו באניות אחרות באזור ובעולם. האורחים שלנו, הצוות והקהילות בהן אנו מבקרים יהיו בראש סדר העדיפויות שלנו. זו הייתה החלטה מאתגרת לקבל, אבל עלינו להישאר זריזים בסביבה הנוכחית״.

 

נזכיר כי בחודש מרץ השנה הודיעה רויאל קאריביאן כי היא משלבת את ישראל במסלול השיט שלה, עם עצירה בנמל חיפה לשם עליית נוסעים מישראל. כאמור, כעת הודיעה החברה על ביטול העגינה בנמל חיפה.