התעשיינים לממשלה: הכריזו על מצב חירום

בעקבות אירועי הלילה, התאחדות התעשיינים פתחה חדר מצב ארצי שייתן מענה לחברות תעשייה בכלל הארץ מסביב לשעון. רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים: קורא לממשלת ישראל להכריז באופן מיידי על מצב חירום שיצור ודאות בקרב המעסיקים בעניין פיצוי שיקבלו


13:28 ,12.05.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

בעקבות אירועי הלילה ומתקפת הטילים אל יישובי המרכז התאחדות התעשיינים פתחה הלילה חדר מצב ארצי הפועל במתכונת של 24/7 למתן מענה לחברות תעשייה בכלל הארץ. חדר המצב של ההתאחדות במרחב דרום ממשיך לפעול במקביל גם הוא מסביב לשעון וביממה האחרונה התקבלו בו יותר מ-400 פניות של חברות תעשייה בדרום הארץ.

 

בהתאחדות התעשיינים פועלים על מנת להעניק לחברות תעשייתיות את מירב התמיכה, כך שיוכלו להמשיך ולפעול באופן רציף, עם דגש על חברות תעשייתיות חיוניות כגון חברות מזון ואנרגיה, תוך שמירה על הנחיות פיקוד העורף והגורמים בשטח. חדר המצב מעניק לתעשיינים, בין היתר, תמיכה בבעיות פרטניות שנוצרו בשל הלחימה, כגון כלים מעשיים ומשפטיים לפעילות תחת מצב חירום ופעילות וגישור מול הנחיות פיקוד העורף והגורמים בשטח.

 

נשיא התאחדות התעשיינים, ד״ר רון תומר: ״המהלך הדחוף ביותר מבחינתנו הוא לאפשר לתעשיינים להמשיך ולייצר בכל הכוח. משעות הלילה תעשיינים בכל הארץ מתמודדים עם מגוון בעיות החל מדאגה לשלום עובדיהם ועד לפעילות העסקית שנפגעת כתוצאה מאי הגעת עובדים וחוסר ודאות. אני קורא לממשלת ישראל להכריז באופן מיידי על מצב חירום שיצור ודאות בקרב המעסיקים בעניין פיצוי שיקבלו ושיאפשר להם לצלוח את הימים הקרובים בשלום״.