שבעה מחשבונים אינטרנטיים הועלו לאתר נמל חיפה

המחשבונים מביאים לידי ביטוי את כלל הסעיפים המורכבים בהם יש להתחשב בהתאם לרפורמה בתעריפי הנמלים


00:00 ,14.04.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

הלילה (בין שבת לראשון) התווספו לאתר של נמל חיפה שבעה מחשבונים אינטרנטיים, בהם לראשונה חישוב מלא ומפורט של כלל האגרות עבור כל מטען, בכל צורת מעבר בנמל.

העלאת המחשבונים לאתר בהמשך להעלאת המחשבונים האינטרנטיים, היחידים מסוגם בנמלי ישראל, שעלו בחודש ינואר האחרון.

שבעת המחשבונים החדשים מביאים לידי ביטוי את כלל הסעיפים המורכבים בהם יש להתחשב בהתאם לרפורמה בתעריפים, שיצאה לדרך בשנת 2010. המחשבונים מביאים באופן קל, מיידי ופשוט את התשלום הסופי, הנכון לשנת 2013, על מרכיביו השונים.

הכניסה למחשבוני הניטול, כמו למחשבונים האחרים של אגרות כלי שייט ואחסנה, נעשית דרך התפריט הימני הראשי בדף הבית של אתר נמל חיפה.

שבעת המחשבונים האינטרנטיים הם עבור: חישוב מטעני יבוא במסירה ישירה, חישוב מטעני יצוא במסירה ישירה, חישוב מטעני יבוא במסירה עקיפה, חישוב מטעני יצוא במסירה עקיפה, חישוב מטען במעבר, חישוב מטען בשטעון, חישוב מטען צובר במיתקן נמל ייעודי.

על המרת כלל סעיפי הרפורמה ויצירת שבעת המחשבונים המפורטים עמלו אנשי מדור ההכנסות בנמל חיפה, בפרט אלון בוכבינדר ומרדכי אתרוג, בפיקוחו של רמ"ח כספים שמעון לאוב. את הפיתוח ביצעו אנשי חברת סייבר סרב.

דובר הנמל זוהר רום, האחראי על אתר האינטרנט של הנמל: "מדובר בעוד מוצר ייחודי של אתר נמל חיפה ללקוחותיו. אם לשפוט לפי הדרישה וכמות הכניסות באתר לשני המחשבונים שכבר עלו בינואר, מדובר ללא ספק במוצר מבוקש מאוד. נמשיך לפתח את האתר, ולחשוף מוצרים חדשים בו בחודשיים הקרובים".