Windward השיקה פתרון ייעודי לניטור ההשפעות הרוסיות על הסחר הימי

זאת לנוכח הסנקציות וההגבלות החדשות על רוסיה ועל מנת לאפשר ללקוחותיה סחר בטוח. הפתרון החדש יוטמע בפלטפורמת הבינה המלאכותית לניטור סיכונים ימים של החברה ויאפשר למשתמשי הפלטפורמה להמשיך ולנהל סחר ימי על פי ההנחיות המשתנות


14:13 ,20.03.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

הסנקציות וההגבלים העסקיים שהוטלו על רוסיה מהמערב, הסלימו במהירות בשבועיים האחרונים, ובין הנפגעים הראשונים היו המוסדות הפיננסים במדינה וחברות הספנות הימית הרוסיות שפעילותם הגלובלית הצטמצמה.  בנוסף, בשבוע שעבר הכריזו ארה״ב ובריטניה על חרם על הגז והנפט הרוסיים. הגבלות אלו משפיעות לא רק על כלי השיט ובעלי חברות הספנות, אלא מביאות לפגיעה בשרשרת האספקה העולמית, מבעלי המטענים ועד הלקוחות.

 

הצפי הוא שככל שהעימות ימשיך להתפתח חברות יבחרו להפסיק לעבוד עם ספקי השירותים הרוסיים או לייבא את מוצריהם, זאת על מנת לשמר את מוניטין החברה והלקוחות. על מנת לסייע ללקוחות חברות הספנות למזער את הסיכונים, חברת Windward משיקה פתרון המאפשר לבעלי עניין לקבל את כלל המידע הקשור לסחר הימי של רוסיה, כולל ספינות בבעלות רוסית, חברות ויעדי מטענים ומקורות, ומאפשר לנהל את הסחר הימי בביטחון ובהתאם לשינויים המתרחשים מדי יום.

 

הפתרון החדש הוא חלק מ- פלטפורמת ה-Maritime AI של Windward ומאפשר לכל חברה להגדיר, ולהתאים את מדיניות העבודה שלה בהתבסס על ההעדפות העסקיות שלה והגבלות הסחר המתפתחות.

 

עמי דניאל, מנכ״ל ומייסד-שותף: ״Windward מחויבת לספק ללקוחותיה את התמונה המדויקת ביותר בזמנים סוערים אלו. במצב הנוכחי, כאשר הסנקציות וההגבלות הופכות את ניהול הסחר למורכב עוד יותר, תוך חשש לפגיעה אפשרית בעסקים השוטפים בצורה משמעותית, אנו מעדכנים את הפלטפורמה שלנו באופן שוטף על מנת לאפשר לקוחותינו להמשיך לנהל את עסקיהם בביטחון״.