דה דוק: שת״פ ראשון עם טיסנקרופ מערכות ימיות

חברת טיסנקרופ תשקיע בפעילות מרכז החדשנות theDOCK. ד״ר רולף וירץ, מנכ״ל טיסנקרופ מערכות ימיות: ״לחיפה פוטנציאל חדשנות אדיר ואנו משוכנעים ששיתוף הפעולה עם theDOCK יסייע בהגשמתו״. חנן כרמלי, מייסד דה-דוק: ״שילוב מנצח״


11:47 ,01.08.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

אתמול נחתם הסכם שיתוף פעולה בין חברת טיסנקרופ מערכות ימיות (tkms) למרכז החדשנות לתחומי ספנות, נמלים ולוגיסטיקה ימית- theDOCK. ההסכם נחתם בחיפה במסגרת ביקורו של מנכ״ל חברת טיסנקרופ מערכות ימיות, ד״ר רולף וירץ, בישראל השבוע ובמעמד מנהל השיווק של איזור ישראל, יואכים וואקר, מנכ״ל טיסנקרופ ישראל, עידו אופיר, מנהל הפיתוח העסקי של הרשות לשת״פ תעשייתי וקידום השקעות זרות, מר חובב רף, צוות המייסדים של theDOCK - נועה שומן, חנן כרמלי וניר גרצמן, וכן אור שחף ומוטי מאיר מהחברה הכלכלית לחיפה, שלומי פוגל וצביקה שכטרמן ממספנות ישראל, ועוד אחרים.

 

במסגרת ההסכם שנחתם הוחלט על השקעה בפעילויות האקסלרטור המוביל בעולם בתחום- theDOCK, המתמקד בקידום חדשנות טכנולוגית לתחומי הנמל, הספנות והלוגיסטיקה הימית, ובזאת להעלות את ישראל בכלל וחיפה בפרט על מפת החדשנות העולמית בתחומי הספנות והנמלים. theDOCK תשמש כזרוע החדשנות של טיסנקרופ בישראל ותאתר עבורה סטרטאפים המפתחים טכנולוגיות רלוונטיות לאתגריה וצרכיה העסקיים. טיסנקרופ תיקח חלק באירועים ובפעילויות של theDOCK שמטרתם לחבר בין היזמים המוכשרים לבין הארגונים הבינלאומיים מהסקטור הימי ולהציע הזדמנויות עסקיות משותפות כגון תכניות ניסוי (פיילוטים), השקעות ועוד. מפגשים אלו כוללים האקתונים, מיטאפים, כנסים, פגישות אחד על אחד וכד׳.

 

אנו רואים בהשקעה בסטארטאפים ישראלים חלק מהותי מהאסטרטגיה העסקית שלנו, במסגרת השותפות ארוכת השנים עם ישראל המהווה מוקד יזמות וחדשנות. אין ספק שלחיפה כעיר נמל וכבית של חיל הים הישראלי, יש פוטנציאל אדיר ואנו משוכנעים ששיתוף הפעולה יסייע בהגשמתו

 מנכ״ל חברת טיסנקרופ מערכות ימיות, ד״ר רולף וירץ

 

מדובר בצעד נוסף של חברת טיסנקרופ שמטרתו לקדם חדשנות ויזמות בתעשייה הישראלית, שמגיע בהמשך להזמנות של למעלה מ-100 מיליון שקל בחברת ההייטק הישראלית אקוויז, הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם התעשייה האווירית ופרויקטים נוספים.

 

״אנו רואים בהשקעה בסטארטאפים ישראלים חלק מהותי מהאסטרטגיה העסקית שלנו, במסגרת השותפות ארוכת השנים עם ישראל המהווה מוקד יזמות וחדשנות. אין ספק שלחיפה כעיר נמל וכבית של חיל הים הישראלי, יש פוטנציאל אדיר ואנו משוכנעים ששיתוף הפעולה יסייע בהגשמתו״, ציין ד״ר וירץ במעמד החתימה. ״בחרנו להשקיע דווקא בחיפה ובאמצעות theDOCK, מתוך אמונה שהשקעה שכזו תניב פירות לכולם: היא תחזק את העיר מבחינה כלכלית וטכנולוגית, תתמוך בפעילות החשובה של theDOCK ותאפשר לנו להמשיך ולהציע פתרונות חדשניים לאתגרים בתחום הימי״.

 

התרשמנו מרוחב הפעילות ועומק הניסיון של החברה בתחום הימי ומחתירתה לחדשנות טכנולוגית. נעשה ככל יכולתנו לממש הפוטנציאל הטמון בשת״פ עם חברות ישראליות לטובת כל הצדדים

 חנן כרמלי, מייסד theDOCK

 

חנן כרמלי, מייסד theDOCK: ״אנו מברכים על הצטרפותה של חברת טיסנקרופ למערך העולמי של שותפינו העסקיים. התרשמנו מרוחב הפעילות ועומק הניסיון של החברה בתחום הימי ומחתירתה לחדשנות טכנולוגית. נעשה ככל יכולתנו לממש הפוטנציאל הטמון בשת״פ עם חברות ישראליות לטובת כל הצדדים״.