חברת CMA CGM מדווחת על רווח של 86 מיליון דולר ברבעון הראשון

זאת הודות לשילובה של חברת APL בפעילות החברה לאחר המיזוג. החברה מדווחת על עלייה של כ-34% בנפחי המטענים המשונעים לעומת הרבעון המקביל אשתקד


14:02 ,21.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הצרפתית CMA CGM דיווחה על רווח נקי של 86 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2017. התוצאות מייצגות התאוששות משמעותית מהפסד נקי של 100 מיליון דולר שנרשם ברבעון הראשון של שנת 2016, בשל תעריפי תובלה נמוכים.

 

במהלך הרבעון נרשמה עלייה חדה של 34.2% בנפח המטענים המשונעים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, הודות לשילובה של חברת APL. על פי CMA CGM, בפעם הראשונה ופחות משנה לאחר הרכישה, APL תרמה באופן חיובי לתוצאות הקבוצה.

 

"התוצאות מעידות על יעילות תפעולית של הקבוצה, וממקמת את CMA CGM בראש החברות מבחינת ביצועים תפעוליים בקרב חברות הספנות המובילות בתעשייה", ציינה חברת הספנות.

 

ההכנסות המאוחדות של הקבוצה עלו ב -35.9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, שעמד על 4.6 מיליארד דולר. כפי שהוסבר, העלייה בהכנסה הממוצעת למכולה הובילה את ההכנסה הכוללת לעלות בקצב מהיר יותר מהכמויות.

 

רודולף סעדה, מנכ"ל CMA CGM Group, ציין כי "בהקשר של הספנות הנוכחית, שעדיין מושפעת מתעריפי תובלה נמוכים, חברת CMA CGM ממשיכה במגמה החיובית שהחלה בסוף 2016, עם שיפור נוסף בשולי הרווח התפעולי וברווח הנקי".

 

"למרות שתעשיית הספנות עדיין פוגשת רוחות עזות, אנו בטוחים כי האסטרטגיה שלנו תשפר את התוצאות התפעוליות במהלך הרבעון הבא, והיא מינוף הברית החדשה OCEAN ושמירה על המיקוד שלנו, יעילות תפעולית וחדשנות לטובת הלקוחות שלנו. אנו ממשיכים לחזק את מעמדנו כשחקן מוביל בתעשייה שלנו", סיכם סעדה.