רויטרס: צים בשת"פ דיגיטילי עם עליבאבא

על פי הפרסום, חברת צים מאפשרת כעת ללקוחות הרשומים בפלטפורמת One Touch להזמין מקום עבור מכולות בקווי השירות שלה משנחאי להודו ופקיסטן וכן מ-Xiamen לדרום אמריקה


10:39 ,19.02.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

בהמשך לידיעה שפרסמנו ביום רביעי האחרון על כך שחברת CMA CGM חתמה על מזכר הבנות לשת"פ דיגיטלי עם חברת עליבאבא – עתה מתברר כי חברת צים חתמה על מזכר הבנות דומה מול מותג האי-קומרס הסיני. כך עולה מפרסום באתר סוכנות החדשות רויטרס.

 

על פי הפרסום, חברת צים מאפשרת כעת ללקוחות הרשומים בפלטפורמת One Touch של חברת עליבאבא להזמין מקום עבור מכולות בקווי השירות שלה משנחאי להודו ופקיסטן, וכן מ-Xiamen לדרום אמריקה. לטענת רויטרס, אופציות אלו מפורסמות בפלטפורמת One Touch עצמה.

 

נכיר כי פלטפורמת האונליין One Touch נרכשה על ידי עליבאבא בשנת 2010 והיא פועלת מול יצואנים סינים בנפח פעילות קטן עד בינוני עם שירותי אונליין כמו עמילות מכס ושירותי לוגיסטיקה. היא גם מאפשרת להם להזמין מטען אווירי ושירות חבילות והיא תומכת בשירותיה העסקיים של חברת האם עליבאבא.

 

נזכיר כי חברת מארסק השיקה שירות דומה עם עליבאבא בחודש דצמבר האחרון, ודיווחה כי היא החלה להציע שירותים דומים עבור לקוחות אתר השילוח הסיני Yun Qu Na.

 

מחברת צים טרם נמסרה תגובה לדברים.