חברת MSC הודיעה: סורן טופט ישמש כמנכ״ל

חברת הספנות השוויצרית MSC הודיעה לפני שעה קלה כי סורן טופט יצטרף לחברה בתפקיד המנכ״ל. מהחברה נמסר כי מר טופט יעבור לג׳נבה עם משפחתו ותאריך תחילת עבודתו כמנכ״ל יימסר בקרוב


21:34 ,18.11.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות השוויצרית MSC הודיעה לפני שעה קלה כי סורן טופט יצטרף לחברה בתפקיד המנכ״ל. מהחברה נמסר כי מר טופט יעבור לג׳נבה עם משפחתו ותאריך תחילת עבודתו כמנכ״ל יימסר בקרוב. 

 

בהודעת ההחברה נכתב כי ״ככל שעולם הספנות ממשיך להתפתח דרך אתגרים גדולים כמו דיגיטציה והיעדים הסביבתיים שנקבעו על ידי הארגון הימי הבינלאומי של האו״ם (IMO), חברות הספנות ולקוחותיהם ניצבים בפני מגוון של מבחנים והזדמנויות מרגשות״.

 

חברת MSC ציינה בהודעתה כי היא ״שמחה שמר טופט יתמוך במשפחת אפונטה ויעמוד בחזית כדי להבטיח שהחברה תישאר מובילה עולמית בשנים הקרובות. טופט ידווח ישירות לדייגו אפונטה, נשיא הקבוצה, ולג׳אנלואיג׳י אפונטה, מייסד ויו״ר הקבוצה.

 

מחברת MSC נמסר עוד כי ״מר טופט מגיע עם רקע קריירה מרשים ואילן יוחס בענף, לאחר שעבד במארסק במשך 25 השנים האחרונות, בפרט כמנהל התפעול הראשי של מרסק ליין מאז 2014. חברת  MSC בטוחה כי מינוי זה יביא ערך משמעותי לעסקי המטען שלה, ויבנה נדבכים נוספים על חוזקותיה הקיימות של החברה ושדרוג תכניות הפיתוח שלה״.