חברת MSC קיבלה לרשותה אניית קרוז חדשה

האנייה MSC Seashore תהפוך לספינת הדגל החדשה של MSC Cruises: ספינה שוברת שיאים, המתמקדת בחדשנות, טכנולוגיה ועיצוב. האנייה MSC seashore היא השלישית מתוך סך הכל של ארבע ספינות אחיות


10:39 ,24.08.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

 

מספנת Fincantieri במונפלקונה, איטליה הציפה לאחרונה את אניית הקרוזים החדשה של MSC, הספינה הארוכה ביותר של MSC Cruises עם 339 מטר.

 

מהמספנות נמסר כי הספינה עברה כעת לרציף רטוב עד למסירה ביולי 2021 כדי לאפשר עבודה בפנים שלה.

 

האנייה MSC seashore היא השלישית מתוך סך הכל של ארבע ספינות Seaside, בעקבות MSC Seaside ו- MSC Seaview, שהושקו בשנת 2017 ו -2018 בהתאמה, והראשונה מבין שתי ספינות Seaside Evo מועשרות.

 

ג׳וזפה בונו, מנכ״ל פינקנטיירי, אמר כי MSC Seashore תהפוך לספינת הדגל החדשה של MSC Cruises: ספינה שוברת שיאים, המתמקדת בחדשנות, טכנולוגיה ועיצוב.

 

״הסיטואציה הלא וודאית שאנו חווים ברחבי העולם מוסיפה ערך חשוב עוד יותר ליום הזה, מה שמאמין טוב לא רק עבור MSC Cruises וגם עבור החברה שלנו, אלא גם לכל ענף השייט״, הוסיף.

 

פירפרנסקו ואגו, יו״ר המנהל, MSC Cruises הוסיף כי ״MSC Seashore תהיה למעשה ספינת השייט הגדולה והחדשנית ביותר שנבנתה אי פעם באיטליה, עם הטכנולוגיה הסביבתית האחרונה והמתקדמת ביותר שקיימת כיום. היא תהיה גם אחת משתי אוניות חדשות שעבורן נקבל משלוח בשנת 2021 ובכך עומדת בבסיס אמוננו בסיכויי הצמיחה לטווח הארוך של הסקטור - כפי שהוכיח גם החזרה לשירותה של הספינה הראשונה שלנו בתחילת השבוע״,.

 

הפלגות MSC חזרו לשייט באיטליה כאשר MSC Grandiosa עזבה את גנואה ב-17 באוגוסט, הראשונה מאוניות החברה שחזרה לשירות, בעקבות ההפסקה בגלל ההשפעה של COVID-19.