חברת NCL מקימה מרכז הכשרה בפיליפינים

נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות מקימה מרכז הכשרה חדשני של אלפי עובדים בפיליפינים. מרכז ההכשרות החדש, שייבנה בהשקעה של מיליוני דולרים, יאפשר לחברה להכשיר את העובדים החדשים, מרביתם מהמזרח, בשירות הנוסעים


12:29 ,25.03.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות, חברת הפלגות הנופש העולמית המובילה, תקים מרכז הדרכה בינלאומי בפיליפינים לעובדי האוניות שלה. המרכז החדש ישתרע על שטח של יותר מ-60 אלף מטרים רבועים, ועתיד להכשיר את כוח האדם שיגוייס בעיקר ממדינות אסיה, בסביבה מציאותית, עם סיטואציות חיות על סיפון האוניות באמצעות העתקים של קבינות, מטבח האונייה, רחבת קזינו, ברים, מסעדות ואפילו חדרי ספא בשירות מלא וכן איזורי הדרכה בנושא בטיחות.

 

החברה רכשה קרקע של 29,137 מטר רבוע בסמוך למנילה, בירת הפיליפינים, שעליו יוקם מרכז ההדרכות החדש. עבודות ההקמה של המרכז מתוכננות להתחיל עוד השנה ולהסתיים תוך כשנה  - בסוף שנת 2020. במרכז בבכשרה עתידים לעבור כ-8,000 חברי צוות בשנה שישרתו את הנוסעים על אוניות נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות המפליגות בכל העולם.

 

מחברת NCL נמסר כי ״קמפוס ההדרכה החדיש יהיה מהמתקדמים מסוגו בעולם ונועד לאפשר לנורוויג׳ן להכשיר את כוח האדם המקצועי ביותר, שיעניק את השירות הטוב ביותר בכל האניות״. עד כה בוצע החלק הארי של ההכשרות על גבי האניות עצמן, וכשיוקם המרכז החדש, הוא יאפשר להפחית את זמן ההכשרה על האונייה, לשמר ולשפר את רמת השירות הגבוהה של הצוותים. 

 

הארי סומר, נשיא נורוויג׳ן קרוז ליין הבינלאומית, ציין כי ״נורוויג׳ן קרוז ליין אחזקות נמצאת בצמיחה ענקית ועד תום שנת 2027 היא עתידה לקלוט 11 אוניות נופש קרוז חדישות שיציעו לציבור הנוסעים חוויית שיט ברמה גבוהה ביותר בכל רחבי העולם. על מנת להבטיח שהנוסעים יהנו מאירוח בתנאים הגבוהים ביותר וכדי לספק לנוסעים את השירות המצויין ביותר בתעשייה, עלינו להכשיר את כוח האדם המקצועי ביותר, ולשם כך יוקם מרכז ההדרכה החדש בהשקעה של מיליוני דולרים שיבטיח כי כוח האדם שלנו יעניק לנוסעינו אירוח ברמה גבוהה״.

 

מהחברה נמסר עוד כי כבר כיום כ-65 אחוז מהעובדים המועסקים באוניות השייט של החברה מגיעים  מדרום מזרח אסיה, וצפוי ביקוש גבוה עוד יותר לכח אדם מהאזור בשנים הקרובות. מיקומה המרכזי של הפיליפינים, כמו גם אחוז גבוה של אזרחים דוברי מספר שפות, הופך את מיקום מרכז ההכשרה למיקום אידיאלי.