לראשונה: אניית צים פקדה את נמל ג׳קסונוויל בפלורידה

אניית המכולות ZIM Tianjin בנפח 10,070 TEU פקדה לראשונה את הנמל במסגרת שירות המשותף לצים ולברית 2M. סמנכ״לית השיווק של הנמל: הגעתה של צים היא תוצאה של השקעה מוצלחת בפרויקט העמקת נמל ג׳קסונוויל


10:57 ,28.10.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

רשות נמל ג׳קסונוויל קיבלה לאחרונה בברכה את אניית ZIM Tianjin אשר פקדה לראשונה את הנמל במדינת פלורידה. זוהי פעם ראשונה שאנייה של צים פוקדת את הנמל שנמצא בחוף המזרחי של ארה״ב, בצפון-מזרח פלורידה.

 

האנייה, בנפח של 10,070 TEU, פקדה לראשונה את הנמל וזאת כחלק משירות אסיה החדש לצפון אמריקה אשר מוצע ללקוחות החברה במסגרת ההסכם והשת״פ האסטרטגי עם ברית 2M.

 

השירות המשותף לצים ולברית 2M מציע כעת שירות ישיר מג׳קסונוויל לקינגסטון, ג׳מייקה; נמלי Xingang, צ׳ינגדאו, שנחאי ונינגבו בסין; ונמל בוסאן בדרום קוריאה.

 

קריסטן דה מרקו, סמנכ״לית השיווק של נמל ג׳קסנווויל, אמרה כי ״הגעתה של צים היא תוצאה של השקעה מוצלחת בפרויקט העמקת נמל ג׳קסונוויל ופרויקטים נוספים לצמיחת הנמל, וכן תוצאה של המוניטין שלנו למצוינות תפעולית. מדובר בציון דרך משמעותי עבור הנמל כמו גם ציון דרך עבור ההתפתחות הכוללת של הנמל. חברות הספנות משקיעות ומאמינות בנמל ג׳קסונוויל וכלכלתה של צפון מזרח פלורידה תרוויח מכך״.

 

רשות נמל ג׳קסונוויל הודיעה כי העמקת ערוץ הגישה הימי לנמל לכדי 47 רגל (14.3 מטר) לטובת מעבר אניות עמוסות ביותר מכולות אשר פוקדות את החוף המזרחי של ארה״ב, נמצא בשלבים מתקדמים.