מארסק נכנסת לשת״פ עם יונילוור בתחום לוגיסטיקה בינ״ל

קבוצת Maersk תספק ניהול תפעולי של תובלה בינלאומית בים ​ב​אוויר, תוך שימוש בפלטפורמת שרשרת האספקה ​​הדיגיטלית שלה. ההסכם, שנחתם לתקופה של ארבע שנים, יפקח אחר הפיתוח והניהול של פתרון״ מגדל הבקרה הבינלאומי״ של יוניליוור


12:34 ,16.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

מארסק הודיעה היום על חתימה על שותפות בינלאומית לניהול שרשרת אספקת מטענים  עם ענקית מוצרי הצריכה יוניליוור החל משנת 2022. שווי השותפות לא נמסר.

 

ההסכם, שנחתם לתקופה של ארבע שנים, יפקח אחר הפיתוח והניהול של פתרון״ מגדל הבקרה הבינלאומי״ של יוניליוור - פתרון ניהול תפעולי אשר יגבש את ביצוע אסטרטגיית ההובלה הימית והאווירית הגלובלית של החברה, במטרה לשפר את הנראות, להגביר את היעילות ולהניע הפחתות בפליטות ברחבי העולם בכל פעולותיה של החברה.

 

קבוצת Maersk תספק ניהול תפעולי של תובלה בינלאומית בים ​ב​אוויר, תוך שימוש בפלטפורמת שרשרת האספקה ​​הדיגיטלית של Maersk NeoNav.

 

איימריק צ׳אנדבויין, ראש אגף לוגיסטיקה ושירותים ב-A.P. Moller – Maersk: ״אנו נרגשים מכך שיוניליוור בחרה במומחיות הלוגיסטית שלנו ובפלטפורמה הטכנולוגית שלנו NeoNav כדי לספק סקירה כללית של הקישורים המרכיבים את פעילות הלוגיסטיקה שלה באוקיינוס ​​ובאוויר. במקביל, NeoNav מציעה גם תובנות מעשיות כיצד לייעל את שרשרת האספקה, למשל במונחים של פליטת פחמן״.

 

מישל גרוס, סמנכ״לית לוגיסטיקה והגשמה גלובלית ביוניליוור:  ״אנו שמחים לעבוד עם מארסק כדי לאחד את פעילות הלוגיסטיקה הימית ווהאווירית העולמית שלנו. לא רק שגישה זו מקצה לקצה מבטיחה שירות טוב יותר ללקוחותינו ומפחיתה את הבזבוז העסקי, הנראות הנוספת גם תעזור לנו להפחית סיכונים, להגביר את הזריזות ולעזור לנו להשיג את היעד הרחב של החברה שהוא להיות פחמן ניטרלי עד 2039״.